Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2019 21:09 - още ли си...tam?
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 2223 Коментари: 8 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


    image
  




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - имам един ..антифренд..и още 25 антиФрендки..
30.01.2019 21:26
той си умира да пише за ТВ то, и..аки-та...
сещате се...
поздрав за моите.. верни фенове../да ги изредя ли?
споко, не съм санитарка и не пия..одеколон..
зеленотиквени4етаа любими мои...
това Е игра, набийте си го в гум..главички..
повтаряй..въсинке гъсссинке...
ТОВА Е ИГРА..НЕ Е ИСТИНА, а Е ЛЪЖА!!
ИСТИНАТА Е...до теб, под юрганЯ, нали батко Бляк?
цитирай
2. eva666 - а, вие ..какво очаквате ...
30.01.2019 21:55
да ви пиша есе та..за.. без пари..
от къв зор?
това е място за дебати, музика,актуална информация,новини..и т.н.
не е..за моята къща,моят живот, барабар и децата ми..
не става и за любов, или..секс..
има си Агенции, и места за тази цел..
а, това тук ,е Виртуална общност...
къде ,иначе да изкажем това, което мислим...а, Веске?
цитирай
3. codetroina - :-)))) както е казал Д Ленън...
30.01.2019 22:03
те ми се смеят, че съм..различен..
аз им се смея, че са еднакви...
който разбрал..разбрал..
цитирай
4. saankii - как да апострофирам..
30.01.2019 22:18
анблок, или..поИменно...
литературно или..фриволно...
мога и на 4 езика...ако не ме мързи, и грам .изрядно/ ха ха ха..
айде..да чуя нещо конкретно, а не розАви локуми за "изгубени в превода"..
хъм..щастливи..кокош..моми...
къде, и кога излъгах, манипулирах, измамих? къде? кого?
цитирай
5. ednalady - да споделя тази вечер..по обстойно../нали, аз съм гл Виновна..
30.01.2019 23:23
защото, тук е Кабинет за Психоанализа/ не се залъгвайте,мили вескИ,че бил Реал..
НЕ не Е..нито е частна ТВ Веселина / за без пари..нали?
ако в мен..вескътъ, вижда нещо болно,злобно, патологично, че и нещастно..
дава ли си сметка, тя колко...откачено изглежда тук, с вирнати кълки, 11г !!
аз ,имам липси в моя живот, така се случи,които запълвам тук, с музика ,л.творч.
новини, и интересни хора/ признавам си..и,не ме боли от това..краста ми е..
тръпка, игра...
Важно е ,Колко си способен, да изгубиш, веселина, а не да спечелиш..
и, когато ти на 40, се опитваш да ми даваш акъл...
знаеш ли, колко ми е смешно, чак недоумявам..тв. самообладание, честно..
Ти, какво си направила? седиш си/ самичка/ у селската къщичка ...
и, се показващ на цял Свят, колко си...красива и щастлива?!!
Когато, аз бях на 40, денят не ми стигаше, какина малка....
Ти живееш в абсолютна заблуда Виртуално, защото си била тежко наранена, имаш ужасно доминантен характер, и не можеш да изтърпиш никой за
по-дълго, защото си ината и сбъдна, както казват бабите...
Сега, ще ти кажа за финал накрая..Кого заблуждаваш,кого??
Ти си нещастна и безумно самотна...вече 11, 12 г тук..
където търсиш добра дума и ..комплимент, за да изкараш..деня...
случайни хора, самотни, подобно теб...
за да си правите взаимно вятър...Изгубеното поколение ФБ.
Това е пълно фиаско, Театър от най ниско качество, пипирудке какино.
ноо, такова ти е Нивото, все пак имаш около 20г за да ме настигнеш..
няма да можеш...знам...не можеш, да победиш Себе си.
нямаш железни топки, мила въртелушке..нямаш...
ноо, пък..стават и Чудеса..освен...Помпата на баба ти...
който е слаб, избира Рая, който е..Голям , избира Ада...



ен
цитирай
6. milady - преди 3г, писах,че ти крадеш Енергия тук, защото си безумно самотна, неизживяла Младостта си..
30.01.2019 23:48
аз, нямам нужда от Одобрение, нито от комплименти, мн.отдавна се надраснах.. ..затова съм и тук, а не скрита мишка, в едно забутано село с 15 найсе баби..
която се пули ката вечер, отТВ Екрана..като Енвер Ходжа
/ти и него не знаеш,кой е..оффф...офф офф...
това ли ти е Летвата, малката ми?..блог бе ге то и Тубата?
действай, действай...избягай оттам, ще ми целуваш ръцете някой ден...
че, съм била така..лоша, пряма, груба..
друг начин, няма...
така става Дух Еволюция...тва е Кармата, която ти не разбираш...
Карма означава тоочнооо това, да направиш онова, което не искаш..
онова, от което се страхуваш....това,означава да се смириш..да се победиш.
досега, при теб виждам обратното, ти правиш САМО това, което ТИ искаш ))))
айде,утре пак..лекаа...


13. vesever - Радо, аз в началото правех грешката ...
23:28
Радо, аз в началото правех грешката да отговарям на злобарите, очаквайки, че можем с добро да се разберем, като нормални хора.
Ала на даден етап видях, че това не е възможно и че такива особи са енергийни вампири, търсят да се 'хранят" с енергията на хората, защото нямат своя собствена, душите им бидейки разядени и опустошени отвътре.
цитирай
7. milady - имала..чиста Душа?запитайте Психолозите,какво ще ви кажат за това ../аз имам изцапана Душа
31.01.2019 15:41
със кал, с кръв, със сълзи, самота..отчаяние..и..борбааа..
с другите прасета, и със себе си..
нищоо не чуваш, весоо, само дрън дрън буламачи, и розАва бЪзачанка..пред ТВ то

13. vesever - Радо, аз в началото правех грешката ...
23:28
Радо, аз в началото правех грешката да отговарям на злобарите, очаквайки, че можем с добро да се разберем, като нормални хора.
Ала на даден етап видях, че това не е възможно и че такива особи са енергийни вампири, търсят да се 'хранят" с енергията на хората, защото нямат своя собствена, душите им бидейки разядени и опустошени отвътре.
цитирай
8. eva666 - Сапунката е забавна , даа..благ ви за интереса..
31.01.2019 17:24
Дела Рай ?
НИКОЙ не я е виждал,запитах и Валя..
аз НЕ вярвам в думи, но 80% от хората вярват
тя е Артистка, бе россе,
лъже ..както и диша...
играе..разл роли..с безброй имена, има и мъжки..
просто си гласува, и се гаври с хората..
а, вие ,какво очаквате?
да си признае ?
тя, по добре, ще умре...
ее, аз що не се крия... няма ..защо.
а,весатаа...няма мъже и омайва
тук разни безделни пенсии..и лузъри
тя ,обикаля и гласува наред..затова
и "връщат" плюсче а тата та тата...
а Дела я помпи..Тя има П.от мн време...
въсетогъсето е пикла малка..
и да флиртува не умее..то няма опит..
Със Влака Стрела ,не мое стигне баба си..Ю
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 533044
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол