Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2019 13:59 - to be, or not to bee ))
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 2628 Коментари: 17 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
ДОКОГА, ЩЕ ТЪРПИМ..ЕДНИ И СЪЩИ.....ТЪРТЕИ?!!!


и...KAKVO STANA .пак.с моите красиви снимки?!!

image




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - вижте..отново пва ,ето, това е активно и редовно опрашване, и "опростачване.."
31.01.2019 14:15
и следват едни и същи..тъпографомани..секи ден..
от едни и същи.луди жаби, надрусани..
ее, кой ви е виновен? за Регресивната ..демокрация..и дебилизация..
вие, просто, не можете..без "Локвата с топлички ..майна"
.....
цитирай
2. eva666 - питам, кои са "луди" зомбирани, носят вербална агресия..
31.01.2019 14:30
и другите, встрастени в себе си,вманиачени в Образа си на нет Зомбита
/като злощастният Нарцис..м?
и, кои си носят тежките психолог комплекси, инфантилия, и дори..парафилия от млади години..
ще вадя пак дебелите Учебници..нали, да има и полезни неща в сайта..
и поради що,ми резнали предният пост,с 2-3 снимки/мои и на Боби
това е повече от умишлено опростачване, дядо костя..Програмиране..
мен лично ,не ме засяга..
Не мога да понеса тази Чалгаризация и..мутрафонство в Б я..
по-добре, Космополит.. пиши ме ...бегала..
щя летя до Хаваи, мечта ми е Океана..отколе..
а бълг език, никога няма да забравя.., и морето...
цитирай
3. codetroina - утре пак/и отново/ за Кошерната матрица / и Програмиране на Съзнанието..
31.01.2019 14:56
и докато змийските корени на управл. династия са по-скоро леко загатнати то връзката ѝ с пчелите е заявена по доста крещящ начин, защото тук се крие есенцията, която разкрива модела на управление и разбира се контрола върху съзнанието. В редица окултни и алхимични текстове змията и пчелата биват използвани като символи за „кошерната кръвна линия“ и връзката с генетичния поток. Това е изключително важен момент, защото обикновено връзката между рептилии и насекоми не буди подобна автоматична асоциация. Това обаче е начина по който функционира всяко рептилианско общество – то действа на принципа на кошера...
цитирай
4. blackpredator - еми цитирай ги
31.01.2019 14:56
eva666 написа:
и следват едни и същи..тъпографомани..секи ден..
от едни и същи.луди жаби, надрусани.. .....

най-дебелият задник, който осира блога е приятелят ти чучулина
оня със сутиена
и казвай мерси, ти и модераторите
щото има що годе прилични постинги на първа
браво на момичетата и момчето, дето все още имат някакво приличие
ако аз имах време, щях да прасна на корицата Радостина и още тъпи фърчила
и теб..
цитирай
5. eva666 - на кое да кажа ..мерси..не разбрах?...и на кого?
31.01.2019 15:07
а бе,Черньо, що не си гледаш..ВИК проблемациите? и селските вечеринки?
изв, късно разбрах..къде е зарито Кучето/Ямболско,
разсеяна съм..и добраа, и тъпа,понякога...нооо, само..до някога.
само Ти ли не разбра?..хмм, мн съмнително..многоо...
има ..80% бълвочи на пва, и то всеки ден..де да беше Един чу..
аз съм била/и съм Звезда. и без Помпа...тук, Спор,няма.
цитирай
6. ladylady - а за топ топ въртелушките, изгубеното ФБ поколение..
31.01.2019 15:23
мога да напиша Учебник, по Психология на Личността,
нейните ранни семейни комплекси ,и проблемите в социализацията..
и, още ,и оше...
имам 6+..по Логика и Психология/ освен немски, англ и русский..
...или,да пращам линкове, кат бат Гого...
цитирай
7. blackpredator - абе ти тъпа ли си или Да?!
31.01.2019 15:27
eva666 написа:
де да беше Един чу..
аз съм била/и съм Звезда. и без Помпа...тук, Спор,няма.

точно заради "де да беше Един чу" сайта е болен от свинска Чума
и не си тействай тъпомера, да обвиняваш когото и да е
аре канарчето, купи си нов..
цитирай
8. milady - лудатабъбъ Я, щя я позная вече и със завързани очи..
31.01.2019 15:28
Умишлена промяна на климата? - геоинженерството и цру
от: anthroposophie

цитирай
9. milady - :-))))..бре черен Бермудски..тъпоъгълник,
31.01.2019 15:32
теб,ко те бърка един пост на 4у..
ОК, и един на баба..4у../от мен да мине..
аз, питам за другите...5...?!!!
не можеш ме би на шах, чичка..
и на петобой, не можеш..
играя шах,волейбол,фигур пързаляне,плуване...Зумба,и тае бо..
а, ти?

цитирай
10. blackpredator - и аз
31.01.2019 15:36
milady написа:
лудатабъбъ Я, щя я позная вече и със завързани очи..

веднага я локализирам лудатабъбъ Я между Княжево и Мърчаево
де гласува катадневно за поетичния плутократ със сутиена
Жоржи...;)
цитирай
11. blackpredator - аре,
31.01.2019 15:43
тоя диалог го продължи с Радостинчето
твърде си куца, за да се състезавам с тебе
........
цитирай
12. eva666 - да ти призная, с Радостина...
31.01.2019 15:54
си говорим на многоо и разл и интересни Теми../макар че е зомбиран русоффил
само ТЕБ те вълнува помпата/поне от мъжовете.
което, пак казвам , силно ме съмнява..кой си..
цитирай
13. blackpredator - anthroposophie..
31.01.2019 16:07
anthroposophie..
цитирай
14. troina - бабати, има...поне 10 Религиозни..Тефтера
31.01.2019 16:17
...то се вижда, и без очила..
тя не може да изтърпи, ако не е наДупена..боплна,самотналуТа нещастна стара жена
ще го докажа, просто съм далече, от тази повсеместна бг помия..
имам и аз..лимки в главата, даа..
да променя...някого си..нъцки!
цитирай
15. radostinalassa - Защо Шварцьо отказва да спори с мене?
31.01.2019 16:21
Същото прави и Лайфчо, но той преди да ме изтрие ми казва, че съм глупава да споря с него. Евтини номерца. Лайфът ме изтри доста пъти. Тук мога да напиша коментара си към Лавал - историкът е доста мазен, и може да изкара поне 2 месеца в джунглата преди да му падне банан в устата. И там може да въвежда латиницата , но тук няма да може. Горкият учен.
цитирай
16. eva666 - :-))))..здр, сестро...
31.01.2019 17:00
радостина, тези които пълзят, не могат да разберат, онези които...летят..
цитирай
17. radostinalassa - Аз съм сигурна, че не могат ...
31.01.2019 17:54
да го направят. И не могат да разберат даже какво им казвам. За съжаление.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 533280
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол