Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2019 13:52 - Касида за капризната Роза
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 3094 Коментари: 25 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Розата
не търсеше утринна заря:
почти вечна в своите клонки,
тя търсеше нещо друго.

Розата,
не търсеше ни светлина, ни мрак:
на границата между плът и блян,
тя търсеше нещо друго.

Розата,
не търсеше роза.
Неподвижна от небето,
тя търсеше нещо друго.

Федерико ГарсиЯ Лорка..

Ibm Hazm de Cordoba (994-1063) (бел. прев., А.Б.).




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - хуйкенд..Време за Любов и..любов, и любофф, и..л.баби)))))
01.02.2019 13:53


Не отпускай тетивата.
Аз съм твоята стрела
с четири пера,
все още неизползвана.
Аз съм дума силна,
остра като нож,
а не някое 'ако' или 'може би',
което изчезва в ефира.
Аз съм слънчев лъч пронизващ мрака.
Кой направи тази нощ?
Работилница дълбоко в земята.
Тялото какво е?
Издръжливост.
Любовта какво е ?
Благодарност.
Какво е скрито в нашите гърди?
Смях.
А нещо друго?
Състрадание.

/ Rumi...

ВЪРВИ И ПАК ЗАСПИ

Върви и пак заспи.
Да, разрешено ти е.
Ти нямаш любов в сърцето си,
върви и пак заспи.
цитирай
2. eva666 - знаете, че Джелалайдин Мевляна Руми, ми ве ..най Любим../той е от Балкх, да,древен Афганистан
01.02.2019 14:01
Шамс взел от Руми книгите и учебниците и му рекъл:
“Време е да живееш това, за което само четеш.” и ги захвърлил във водата.
Казват, че така се запознали. Дервиш или скитащ мистик – Шамс е напреднал суфи, поел по духовния път на Любовта. Високо развити духовно, всеки от тях разпознава в другия довереника, когото е търсил.

Тих бъди и издърпай
тръна на съществуването

от твоето сърце.

Открий в тишината

градината от рози на твоята душа.

Той е слънцето, скрито

в този облак от думи.

Бъди неподвижен,

Позволи му цялото небе

в огън да превърне.
цитирай
3. eva666 - www.factor-news.net/index_.php?&id=22750
01.02.2019 14:06
оня ден..срещнах това ...

Учени: Мозъкът на човека започва да работи с пълна сила след 60 години

Общата интелектуална мощ на мозъка при възрастните се увеличава с 3000% в сравнение със средните показатели


цитирай
4. eva666 - след 50те години...
01.02.2019 14:10
у Човека започват да работят синхронно и двете ХемиСфери/писала съм за Монро
или двете мозъчни полукълба, и той е способен на невероятен твор. потенциал...
и...др.работи.. хахаа..

С течение на времето, в главния мозък се увеличава количеството на миелин - веществото, което кара сигнала по-бързо да преминава между невроните. Поради това, общата интелектуална мощ на мозъка се увеличава с 3000% в сравнение със средните показатели. А пикът на активното производство на миелин настъпва след 60-годишна възраст, съобщава The Daily Mail.
цитирай
5. milady - )))..а до 40 те,мозъка мисли за деца ,пари и..таковане, въскей какина малкатутке..
01.02.2019 14:30
представи се...Какво ЧУдо ме очаква оттук насетне...
навлязох в Златния Апогей на моята финална Инкарнация....омммм...

потърсете Златната Матрица /Вал Валериан...
няма я онлайн...обаче...
цитирай
6. codetroina - питам дбес..баба венета въ, защо се прави на улава,
01.02.2019 14:39
че, 5те комента са на бабаво../avangardi, ambrozia, inel799,emits1...
........
и тя се спотайва,кътпрАдниа..в гащи...
цитирай
7. radostinalassa - Жената помъдрява на 40 години
01.02.2019 14:44
А горките мъже на 70г., при тях мозъкът завършва развитието си на 30 години. Не бива да ни отъждествяваш с тях. Изначалният език на земята при белия сой има голяма роля за употребата на двете мозъчни полукълба, но западните мозъци това не става. Не ги надценявай толкова. Те са прагматични и търсят печалбата. Е, и сред тях има такива като нас, но дълго време са ги унищожавали.
цитирай
8. ladylady - ее, това не е Формула пенкилер/ тъй ли беше/..кат Умен Гейтююю..тю тюю тюю...
01.02.2019 14:58
radostinalassa написа:
А горките мъже на 70г., при тях мозъкът завършва развитието си на 30 години. Не бива да ни отъждествяваш с тях. Изначалният език на земята при белия сой има голяма роля за употребата на двете мозъчни полукълба, но западните мозъци това не става. Не ги надценявай толкова. Те са прагматични и търсят печалбата. Е, и сред тях има такива като нас, но дълго време са ги унищожавали.


Не може да бъде меродавно ,разб се/ Света е едно Косм.село, радостина
има мн. племена и раси, коите се разселват..така е..през вековете..
кое е "западно" и кое "източно"..тогава...
Време-пространството е функция на Съзнанието/ помисли си пак..
аз имам сестра Близначка,ние нямаме ..
да не кажа.. нищоо общоо...само 10 15%
ето, д-во ,че Всяка Душа е Уникална..индиферентна/т.е независима, свободна
така мисля...
цитирай
9. ladylady - задръстена си ..със пропагандни..шитнии//както казва батко..жоржи...къде Го, бе?
01.02.2019 15:07
"западните мозъци това не става. Не ги надценявай толкова.
Те са прагматични и търсят печалбата."

тук, над 50% са активно вярващи, първото..
после, Морала и ценностите им са мн.по стабилни/срвн нашият БГ Реал..
да не говоря за корупцията,измамите, шуробаджаналъка...който, обожаваме
бъркаш се, и нямаш доказателства..
остави я тази Истанбулска конвенция..
тя НЕ отразява Реалиите на мнозинството...
аз НЕ стоя само в Интернет..имам приятели от Европа от 10г и дори от 40,
такава ми е Професията /международен Туризъм, а ти какво работиш?
ако не съм нахална..
цитирай
10. radostinalassa - Батко ти май ще напуска
01.02.2019 16:14
Хайде тогава ми изведи формулата на млякото на латиница. Това не може да стане. Приличаш ми на проф. Савельев, който има ценни изказвания, но е много особен.
Не си ли чела поста ми за пръстовите отпечатъци? Май трябва да сравняваме гените с тях, понеже напр. Фенотипа на ГТ е на бял човек, но генотипа му е съмнителен, а и словесните му изяви. Аз съм му го писала, но той не вдява от нищо. Щом от потатор разбира само тор. А и лъже като евреин.
цитирай
11. codetroina - :-)))) ami..ne moga...
01.02.2019 16:46
Хайде тогава ми изведи формулата на млякото на латиница

и аз имам ..лош език, и кво означаава това?..нищоо..
.просто имам Силна Енергия и Чувств за Справедливост/не търпя тъпизми и лъжи..
/апропо ,това е характерно за Индиго/аз съм Индиго, от Първата вълна,
55 -68, родени
смятам, ти се изгубваш във...физичното,трето Ниво,Радостина
раси, породи,народ, език, култура, морал..
аз съм вече в 4 во Духовно и, виждам Гората..
и,това не е хвалба, а Уроците на моят ВА /Висш Аз
който избира Пътя, т.н Съдба, карма..или ВСИЧКО....
цитирай
12. blackpredator - според мен
01.02.2019 17:40
млякото, поезията на чучелото, мехлема за аналните фисури
и кукуто на вас двете са изомери и имат една и съща формула..
цитирай
13. radostinalassa - blackpredator - А ти ми напомняш прекалено много на коня
01.02.2019 17:46
Същият език и т.н., а уж сте противници. Смешно. Изтриваш ме, за да не те хване виртуална гонорея или нещо подобно.
цитирай
14. radostinalassa - codetroina
01.02.2019 17:50
Аз не виждам как може да се прояви духовното без материална основа. Няма как да стане. Левашов беше йерарх, това не става ей така, без съответните гени. Най - важни са тези 98% гени, които учените не са изучили. А другите, както споменаваше Лайф са почти еднакви и у животните. Но те не са така важни. Твоите антени са по - силни от тези на Шварцьо.
цитирай
15. radostinalassa - 12. blackpredator - според мен
01.02.2019 18:02
По едно време те бях идентифицирала с Лекс. Дали съм познала или да?
цитирай
16. eva666 - 14. radostinalassa...
01.02.2019 18:02

и аз чета русските Светила на медицината, посочих ти някои любимци..
това,което знам, е напротив твоето..около 75 до 90% ДНК е неполезна, токсична/ като блога...хах
по скоро типична и..стереотипна..
точно, разликата ,останалите 5 -10% е Духовна, Неповторима и Важна за АЗ а

Блякчооу, не флуди ,кака...аре, при дядя борна...там си..идеалноо..

цитирай
17. eva666 - ххехех, недей се побърква. аз, винаги се разписвам, и нямам приятел.Кръг..))))
01.02.2019 18:04
radostinalassa написа:
По едно време те бях идентифицирала с Лекс. Дали съм познала или да?

цитирай
18. radostinalassa - Не си генетичка никак
01.02.2019 18:53
2 % от гените ни са изучени , те кодират създаването на белтъците и оттам нашите особености. Но мусорната ДНК не е изучена. Под влияние на енергиен поток, който идва от центъра на Вселената, се чете тази ДНК при развитието на плода и се получава пространстненото му изграждане. бЕЗ ТАЗИ ЕНЕРГИЯ ЖИВОТЪТ на Земята Е НЕВЪЗМОЖЕН. Това е доказано. Именно тази ДНК ни прави хора, и то различни помежду си. ДНК - то на сивите е различно от нашето.
цитирай
19. eva666 - кои са тези Сиви...Те са просто..Път от Еволюцията..
01.02.2019 20:18
ДНК - то на сивите е различно от нашето.

не ,не съм генетичка...
аз ,мисля абстрактно...и..кръстосано, защото имам 15аватара..
а ,некои кухи весели лейки, Един не могат да управляват, и мислят линейно...
ами, кой ,колкото , и до където...
цитирай
20. milady - разб се,права си, ноо..Блажен онзи,който скочи, и по Пътя си направи Крила..
01.02.2019 20:33

14. radostinalassa - codetroina
17:50
Аз не виждам как може да се прояви духовното без материална основа.
цитирай
21. radostinalassa - Сивите имат друга мусорна ДНК
01.02.2019 20:34
Тя отразява формата на тяхната Вселена, вижда се с електронна микроскопия. Това са рептилиите, а по просто евреите. Но евреи по гени, не по вяра. Това го пише Иван Белоконъ - серые.- Те и техните кръстоски имат синя кръв. При смесване с реактиви кръвта им става синя, защото съдържа хемоцианин. Това са материални неща.
цитирай
22. eva666 - чета и аз доста за тези раси и подРаси,ноо
01.02.2019 21:08
тя стана съвсем..забъркана..
ето, в същият сайт, скоро четох...
ние сме създали.."извънземните"..т.е..Аннунаки, Елохими в Библията..
а, уж ,чета научни автори..Ние сме Адамити, генетично създадени от тях
.......лабиринт голям..

цитирай
23. eva666 - !!!? ти, четеш само..русский, а това не е достатъчно..
01.02.2019 21:23
Мусорная ДНК на деле не является мусорной — РациоВики
цитирай
24. radostinalassa - Адамитите са сивите
01.02.2019 22:53
А ние сме от 6 - я ден. Те са създадени да бъдат роби, без съвест и душа. Смесили са се с негрите и жълтите и имат синя кръв, която е открита от Манойлов. Такава кръв имат рептилиите.
Мусорна вече се слага в кавички. ДНК не може да бъде боклук. Ако бременната жена или някакви жаби се сложат в дълбоко подземие или съответно екраниращ съд, те не могат да износят бременността. Понеже до тях не достига енергията идваща от Космоса, която разчита мусорната ДНК и създава холограмата на плода.
цитирай
25. fun1001 - даа!! това е много доброо.при П Гаряев, съм чела за тази Вълнова диагностика..
23.04.2020 20:18
radostinalassa написа:
А ние сме от 6 - я ден. Те са създадени да бъдат роби, без съвест и душа. Смесили са се с негрите и жълтите и имат синя кръв, която е открита от Манойлов. Такава кръв имат рептилиите.
Мусорна вече се слага в кавички. ДНК не може да бъде боклук. Ако бременната жена или някакви жаби се сложат в дълбоко подземие или съответно екраниращ съд, те не могат да износят бременността. Понеже до тях не достига енергията идваща от Космоса, която разчита мусорната ДНК и създава холограмата на плода.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 534765
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол