Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2019 19:36 - Социализма се роди в Русия, и ще ..умре в Америка..
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 1197 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 19.02.2019 19:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
   Америка и социализмът Автор: Валентин Хаджийски 

http://glasove.com/categories/komentari/news/amerika-i-socializmyt


4. sevt9 - добре!
16:12 morskipesni написа: Няма по-прости и ограничени душици от хам"риканоидните лакеи. Това на практика означава ОТКАЗ от европейска култура, сред която руската е една от най-значителните.

  - пуснах този коментар с надеждата да ми разясните този мит за "руската култура" и нейната необятност. Я, да видим - архитектите на най - известните сгради в дореволюционна Русия са били французи. Значимата архитектура на Русия е копи - пейст на Западно - Европейската. Русия е огромна териториално държава и дори е срамота,че е "родила" десетина читаеми и до днес писатели. Руските университети не ги признават дори руснаците,защото дружно бягат в Западните, по възможност - американските! И чудно ми е, колко трябва да е глупав един човек и да не се запита:

ЗАЩО ХОРАТА ЕМИГРИРАТ В САЩ, А НИКОЙ В РУСИЯ?
Другото е обиди и мисля, да ги подмина.

пс.
и аз ,писах кратък..комент,който, вероятно ,ще бъде отново....подритнат...

image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - ето и моят кратък комент...
19.02.2019 19:38
19:15 - г-н Севте, според мен...


ЗАЩО ХОРАТА ЕМИГРИРАТ В САЩ, А НИКОЙ В РУСИЯ?

ако, ти беше Онази Духовна Личност ,с Г.Претенции за широта на
Интелекта, и дълбочина на Мисълта, не би задал този...ужасно наивен въпрос
/ за да не кажа нещо по-силно....
Хамерика е един Голям Балоон@@@
...хАмериканската Мечта,тоже..
за съжаление, Голямото плюскане на ..Фед-ската маса..свърши..
Америка е във фалит, и тук съкровени емоции, няма да помогнат.
аз винаги съм била политически неутрална, от млада възраст...
съжалявам, ако не ти допада този апокалиптичен Сценарий..
Бог да е с теб!
Коментарът чака одобрение
Постинг: ЗА РУСОФИЛИТЕ И "КРАВИТЕ НА КРАВАРИТЕ"
Автор на постинга: sevt9
цитирай
2. eva666 - кой, каквото търси, това и..намира..
19.02.2019 20:33
лично, аз съм за Средният Път, и съм го открила за себе си..
Въпросът е екзистенциален,Материята или Дух-овността, Там е вечната борба...
пазя се от заблуждения ,и не изпадам в катадневна Еуфория пред Велика Америка
и, още по-великят Амер Президент, и неговите безумни Туитове.
.........
също така не одобрявам и Елита в ЕС,който е под Американска доминация..
след ВСВ, особено и маневрите на Британската корона.., и вездесъщаат бабаЛизи...
намирам, че севт проявява някои крайни страстни и пристрастни ..емоции,
затова и често го репликирам...
за сметка на това, той още по често не ме допуска до
Микрофона на Светия синод....
това, говори само по себе си...повече,отколкото ,даже и аз бих изрекла..
))
Благодаря за любезният отказ, приема се!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 533496
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол