Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2019 14:31 - кервана, кучетата,дядо поп севт,и аз ...
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 530 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 29.04.2019 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   благ за чудесният отговор,севте! а, защо си криеш..името?
колкото повече /ми/ пишеш, бих допълнила..
освен фанатизъм, надушвам и..паразитизъм..
кому ето вьигодно?

Lupus non mordet lupum - Вълк вълка не хапе.
 
Истината ми е по-скъпа от..Реномето, не се грижи за мен..повече,моля!

Коментарът чака одобрение
Постинг: Юлия,
Автор на постинга: sevt9


 следва:
Постинга  на дядо поп, който благодарение на моето ИМЕ ,стана известен.






/Забелязвам, че дори не правиш разлика между кино и реалност, но пък тези дето ги цитираш  си имат точно такава аудитория. Като теб!

Громиш католицизма? Много си дребна за това и е тъжно,че не го осъзнаваш. Има си един много точен израз по този въпрос: Кучетата си лаят, керванът си върви. Много по - големи "герои" от теб не спират да го правят повече от 2000 години - да ....преследват християни - все едно дали физически, или чрез злепоставяне, или чрез обиди..

Но, живи сме и сме си все такива - силни чрез Христос!

/край на цитата 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - я да видим сега...коя "помпа" да извикам..невольооо..елаа...
29.04.2019 14:38
3. анонимен - Къф дебат бе, Юлия?
14:21
Налагам си мнението и толкоз! Четенето не е задължително. :) Поздрави! :)
цитирай
2. eva666 - тук,останахме..един файтон..луди..
29.04.2019 14:43
и, тоо,особеноо упорити луди,аз си признавам ....
тези, които си приличат,се привличат...
/ хермес, баща му, майка му, и Тот трижди Великий )
цитирай
3. eva666 - разб се, с Йезуит, не може да се спори..камо ли задочно, и анонимно..
29.04.2019 14:51
той ще събори..масата, и ще накъса..картите..ако е нужно,ще запали..барбек'ю..
и, все пак..аз няма да се дам ))))
и ,да си пренеса забележката от вчера..

"четейки хилядите объркани хора в България."...в Америка,и Люксембург...

решавам да пиша, отново, и още.. и още...
нямам никаква цел,и облага..
освен..идеална такава..
който е против, да се изкаже тук и сега..
или,да замълчи..до Века...


Мария не е проститутка /грешница/ а, съпруга на Йисус,Апостол и Духовен Учител..
а,той не е умирал на Кръста. /релевантно и...ноторноо/ и НЕ е възкръсвал..
това са лъжи , манипулации, кино и... най-вече мръсна ПОЛИТИКА..
следвайте ме.. утре, Хрониките на Ватикана.. 1, и 2 ч.


цитирай
4. eva666 - севте, ти каза, че обичаш..криминалета..аз, рядко чета..
29.04.2019 14:55
ноо, тъй като, хвалбата беше Голяма за "да Винчи код" ..поназорих се
инак, аз чета и доста автори, из твоето...котило/да ме прощаващ
защото," приятелите се държат наблизо, враговете, още по-наблизо"
цитирай
5. level6661 - ...ето..баба Wо-Ошо, от Великият хЯмбол,
29.04.2019 15:36
пак надруса /своите/тъпизми на п-ва + дядо севта
който ми прави/ излишен/ пиар,с поредните, дежурни, витиевати..цитати.
нема нужда...плюя ти на църковният..келепир,деде!
моята Душа е безценна, и не се продава.
ха, да видим,кой...къде ще гори...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 531187
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол