Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2019 10:01 - хората спят!!!!! в прегръдките на махалата..
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 664 Коментари: 10 Гласове:
3

Последна промяна: 10.05.2019 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



     Религия, Училище, политика..."избори"... Войната ...
   ..това са  най опасните...потърсете още /нарочно, слагам..Русски Автор..))
       
        
   "Разделяй и владей"
    Таен План (Агенда) за депопулация.
08.09 22:02 - Провала  на  "Система-та" е режисиран и върви по План отдавна...
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 143 Коментари: 1 Гласове:


Последна промяна: 09.12 20:40...2019


Тази Тема  Е ,(била) ,и ще бъде актуална, трудна и болна  винаги !!
Сега, тук ,дори и в тази спорна социална Платформа,задръстена със зомбиран матРял
така е в БГ и в целият Цивилизован Свят, и така до окончателното Решение... 

"Кой ..Кого “??
Аз, обаче имам само един въпрос, за да ви разсъня малко, Любими,верни Читатели !
Как ще спрем това Зло, когато..нашите Мъже  се отказват от борбата и стават все по -романтични,а техните благоверни половинки, все по самотни и....по-практични...

Питам аз  и ..отговор не очаквам,но вземете се по-насериозно,мили наши мъже!!Спасението  сме го оставили във вашите здрави  ръце !! 
Жените, имаме нелеката задача да опазим Огъня (топлината) у Дома...
и вашите  непокорни  деца ... 

.
Любовта м/у Мъжа и Жената, движи  Слънцето,Планетите ,и..нaшата Съдба!!
        
   "Разделяй и владей"
    Таен План (Агенда) за депопулация.
08.09 22:02 - Провала  на" Система-та" е режисиран и върви по План  отдавна...
Автор: milady Категория: Технологии   
Прочетен: 143 Коментари: 1 Гласове:


Последна промяна: 09.12 20:40....2019...


един  мноогоо любим Автор/  Вадим Зеланд /видео

image





Гласувай:
3



1. eva666 - В Зеланд го чета, от 15г..насам..
10.05.2019 10:05
а, това за Махалата ( Егрегорите)..на русский "Маятник/ шибана думичка хаа
го помествам периодично..за да ви..раздрусам малко, и се разбудите..
същото е писал и Кастанеда пр 60г../валодорес
айде, пускайте и слушайте..краткоо ее...
цитирай
2. level6661 - Идеята ми е, да предам м.мъдрост и познание, на повече хора.
10.05.2019 10:18
затова съм тук..ясно?
а ,не защото съм..млада,богата,и огнена пУтеса, изкукала от Самотия,и недоебиЯ
а за младите като марчето, нашата Обща свир..Муза ))))
е ,нужно,комай и ..чукове по главата...така,каза Татко Ницше..
хубавите "работи" .стават..с акъл ,а не с картинки и закачки с дрти ветерани по форумите
гонещи нефелни путКински..лолитки.. с изкуствени бомби..
аре, стига толкоз..малко музика...
цитирай
3. elcho - Ева,.....
10.05.2019 10:21
Отдавна от Вас жените, научихме че се справяте чудесно без нас. И ние естественно, като джентълмени Ви оставихме на мира и си гледаме нашите си работи. И наистина видяхме че сте страхотни във всичко. Дори част от нас станаха джендъри и все по малко ще се занимаваме с Вас. Дори видяхме че получавате и по високи доходи. Значи сте и добри специалисти. Радвайте се на живота и се гордейте че сте жени. И на Вас и на нас така ни е добре. Може би си пропуснала тези промени и за това чакаш на някой муж да ти оправи животът. Не мила, това отдавна отмина. Всеки се оправя сам за себе си. Давай напред и се включи в промените. И не стой много пред компютъра......
цитирай
4. level6661 - :-)))) мили елчо...
10.05.2019 10:36
аз 60г съм..якоо в Живота..идея си нямаш,как съм живяла, винаги на педала
нищо не ми пречи ,и никой не ми помага..почивам си чудесно тук..
не се грижи за мен..и, не се прай на умен.. и анонимен..
....от къв зор...
Въпроса не в Парите, а в акъла...батка
цитирай
5. elcho - И не съм анонимен
10.05.2019 10:42
А Вие нали от нас акъл нещете а само за пари пищите. Ето ви еманципация, ползвайте си я.....
цитирай
6. elcho - И това го пиша за всички жени, а не само за теб
10.05.2019 10:49
Всяка жена да си вземе каквото иска. Тези коментари са за всички, нали. И ако се впрягаш така е от нерви. Не се учудвам ако си живяла зле. Но и добре да си живяла винаги може да се иска още. Изпуснахте ни нас мъжете, а сега се вайкате. Много жени минаха покрай мене и гордо заявявам, че всички жени сте еднакви. Искате да сте във замък с котка, мишка и пингвин и да се носите на облак във потока от зехтин.......
цитирай
7. troina - от кои..."вас" не искаме акъл? от теб, от "мъжете",от блогърите"?
10.05.2019 10:50
elcho написа:
А Вие нали от нас акъл нещете а само за пари пищите. Ето ви еманципация, ползвайте си я.....


ти,демонстрираш в момента.. най инфантилно показно, ако мога така, да се изразя
аз НЕ съм против мъжете..нито..съм феминистка..имам и двама големи сина..
тук, изпадаш в дуална полярност, колега..
ноо, аз па тоочно това визирам в поста..
благ за репликата..
цитирай
8. troina - колега елчо, аз имам достат..средства..
10.05.2019 10:54
затова, разполагам с време и кефф да си изразявам менталните упражнения и хрумки
не там е проблема, видно е, не ме разбираш, или забиваш в..един аспект..
ноо,пък Темата ми е хубава..тъкмо за Уикенда...на самотните Сърца@
цитирай
9. elcho - Така е....
10.05.2019 11:07
И щото аз не съм самотен, се оттеглям на забавен уикенд с една от многото ми дами.....
цитирай
10. level6661 - :-)))) Цар си на тъпите клишета...сигурна бях на 120%
10.05.2019 11:16
elcho написа:
И щото аз не съм самотен, се оттеглям на забавен уикенд с една от многото ми дами.....


/ ноо,щом те кеффи..ръгай чушки в боба
..весел ХУйкенд!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 533048
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол