Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2019 21:00 - bez Patos
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 124 Коментари: 0 Гласове:
0



 


ноо,Аз ще запазя Славата, рода, и честта! ))

бабаЗнае 2и 250, даже Чудесна музика пуснах снощи..е,какво стана?
ее,казала съм некоя др.фриволна шитня. а,на ТВ,какво слушате..?
зайчета и меченца ,мои фърковати.
аз,също бих пожелала да има Ред и култура,кавалерско отнош,също
и поне маалкоо кумова срама.Отговорността е обща,даже и хич я
няма,затова и се получават такива неКърски битки,и ножовв в гърба.
всеки си има различен стил на писане, също темперамент, дарба, опит.

Патент,за моите уникални бисери, не желая,не съм..дребнава..
Социалнаат платформа е отворена/ безплатна/ и имаме Еднакви права..
Какво да се прави? не може на всеки,Катинар да се сложи..
не съм тук,за да печеля/а вие?/просто да минава времето за пенсия.
не ме кеффи, също така,да заплащам на цялото бабИшерско бе ге ваойнство
Рекламата за 1001 лирични книШки и хрумки...
имате си Свободен пазар в БГ,нали..книжарници, безброй сайтове..
за такава литература, а и щандове за разпространението и..
мисля,че съм справедлива. това ,че съм лоша и груба.. амии, 
не мога да ви жаля, всеки ден получавам/е ритници и ъперкъти
особеноо,от  т.н. силен пол...

овладейте си емоциите,Хистериката, и л.симпатии, плсс...
тук е малко преекспонирано с путетика на килограм..
25 п съм го споменавала, както предложи и полигор,това не е поетичен  сайт..
Погледнете само..бегло ,какво "върви" тук..кич,вицове,чалги! римии
защо липсват,каквито и да е полемики, дебати, изобщо някакви социал.контакти?
поради лошата путетична хигиена,според мен..
тук не остана място и часови пояс за обществ полезни, актуални, полит.и др интересни дебати.Това не е добър мениджмънт,твърдя.

      пп
      ужасно е жалко, да се прахосва тази платформа за пОтетични
      лич.крамоли и безспирни "рими-удари ми" панделки,и..Сигании.. 
      спирам..
      благодаря ви, че стигнахте дотук/Юлия



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 531067
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол