Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2019 09:19 - драги,преПодобни севте!!
Автор: level6661 Категория: Други   
Прочетен: 1487 Коментари: 11 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
    

    никъде, не съм намекнала,дори...
   че си глупав, или агресивен, докато,ти се опитваш, да натрапваш твоето л.мнение.
  и това ,само защото, аз съм Атеист и Гностик..малко, неудобство, не усещащ ли?
  освен това, аз съм Някоя, а ти?  
  посещавам те, и коментирам, от време на време../често те поздр, за музик.избор..
  обичам да софистицирам,даа ,защото си "силен" противник. Аз такива ги..обожавам..
  инак, бай ого, можеш да си го пуснеш на амер.грамофон, и на слушалки, твое право.
  или, някаква Вундерична мОгия, очакваш всеки ден тук..като Манна Небесна?
  как така, уж нямаш време, а пускаш  редовно по 2-3 поста...и всеки Трети/ за Юлия..
  аз,поне се забавлявам, а, ти? Проповеди ли настояваш да ни изнасяш?
  имате си отредено място за такива дейности.Това е Отворена Социална платформа
  а, не метох, или мОнастир, или..Солунският Клир.Не съзирам много толерантност у 
  твоите "духовни" дейности, и вирт-реално поведение..
  а, тъкмоо напротив, за всеобщо  съжаление..
  
 / с уважение, и търпение, Юлия
       
   




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. level6661 - bosso, л бабке безработна, и мързелива , още недоучена..
29.05.2019 09:52
аз не съм Комунист,ни Боковист..ни Костовист,като тв слугинска креатура
мъчно ми е ,че изядоха и ограбиха всичко..от България, тя ми е Родина..
изкупиха Земята, изгониха децата и провалиха Бъдещето и
какво ти разбира квадр глава..на теб..за какви партии ломотиш ,ма лельоо!?
Тя, Къщата изгоряла, ти за чергата се..тревожиш/и на Боку ,радваш?
всеки ден,си на мегданя, като най тъпа селска латерна от Семьоноффци?!!

кибикаш тук по 25ч..за къфуй?
тъпаа си безмернооо, даже и ме копираш,как ти се надсмивам..зелка невтасала...
Какво полезно от теб, и след теб.. нищооо, путет.плюнки, сеир, и Потоп.
цитирай
2. level6661 - тoталноoooo kuku...прогони Валери и Валя, е ,и? гърне нощно си ти, виж се..
29.05.2019 09:56
Последни 20 регистрирани посетителя
09:05 - rosiela
08:56 - rosiela
08:29 - rosiela
08:07 - sofisofi
08:04 - mnogoli4en
28.05 23:25 - rosiela
28.05 21:18 - rosiela
28.05 21:07 - rosiela
цитирай
3. level6661 - Резултатите..
29.05.2019 10:04
от 100, 1 гласувал за ГРОБ, и Това е баба Босса Астроложката..
за да не я изгонят от БНР, в неделя рано в 05 00, чете Хороскопа
на другите бръмнали бабушери, които не могат да спят като нея..
Чудна кариера на една..удобна нефелна креатура, както споменах..
аз те питам за Г Политика, щот се буташ по цял ден при мен

ти, като Астрошашмо, ми говориш за..тоалетни и др..акита..
Господи, прибери си жалките креатури, Време е!
цитирай
4. eva666 - :-)))) изборната Победа,се дооформя...
29.05.2019 10:12

с другите 0,5% заедно, наПисанко и Астрошашмо..
цитирай
5. rosiela - Леле, много си тъпичка. Мене все ми е малко тук, ама имам доста работа. Как ги сметна тия 25 часа? С твоя си мозък, нали, мила.
29.05.2019 11:14
level6661 написа:
аз не съм Комунист,ни Боковист..ни Костовист,като тв слугинска креатура
мъчно ми е ,че изядоха и ограбиха всичко..от България, тя ми е Родина..
изкупиха Земята, изгониха децата и провалиха Бъдещето и
какво ти разбира квадр глава..на теб..за какви партии ломотиш ,ма лельоо!?
Тя, Къщата изгоряла, ти за чергата се..тревожиш/и на Боку ,радваш?
всеки ден,си на мегданя, като най тъпа селска латерна от Семьоноффци?!!

кибикаш тук по 25ч..за къфуй?
тъпаа си безмернооо, даже и ме копираш,как ти се надсмивам..зелка невтасала...
Какво полезно от теб, и след теб.. нищооо, путет.плюнки, сеир, и Потоп.

цитирай
6. codetroina - севте/ не те знаем все още , КОЙ си/ може и да си ДС агент..съм нителен си
29.05.2019 11:18
и най обичам, такива анонимни бърборковци, с твърда Педализация,
да ми дават насоки за Христ.култура, вяра , морал и.др.обсесии..
които, нямат никаква здрава научна основа, освен една..излишна Хистерия,
провокирана от страх за Хляба, и пред Смъртта.
нека, не изпадаме в безкрайни попадийски лакардии, моля..
и виртуозни йезуитски витиеватости
и..тройни Аксели..
КОЙ бил папа Франциск?
Кой запали Нотр Д ам дьо Пари..
не ,че не съм писала, да търся ли още ?
аз пиша по ВСИЧКи, най болни въпроси на нашето съвремие/ и не само
и показвам, и доказвам..
Такава ми е Мисията, колега ...без име..
ето, имаш поле ,да се защитиш ,и аргументираш
цитирай
7. codetroina - боососо, пак не си по гл тема, милааа лельооо...
29.05.2019 11:19
аз те питам за Г Политика, щот се буташ по цял ден при мен

ти, като Астрошашмо, ми говориш за..тоалетни и др..акита..
Господи, прибери си жалките креатури, Време е!
цитирай
8. eva666 - защо дебне тук..
29.05.2019 12:10
Семьонофската путеса...от нищо, бъкел не фаща..
нали си има 2 Фейса? ноо, фенове ,йок...ни двама, барем..
долна нагла клеветница..изгони Валери и Валя,но те имат 100 ци последователи там..
злобнио ялово недоразумение такова нещастно..
цитирай
9. milady - :-)) апропо...
29.05.2019 13:02
Папата,и Той очаквал..извънземните../като мен
и, призна, че такава ..измишльотина Ад.. няма...
от,което логично следва , че и Рай няма...
за менталически ужасстт на Въскъ и хЛюската..
мили момци и мОми, носете си новите дрешки...
Ние сме Пръст и Дух, даа..и отново се връщаме в Пръстта ,Земята, която е
нашата свидна матрица..
остават..Емоции и спомени, ако това ви успокоява..
и, Енергетичен отпечатък до 9то коляно ))
ето тук, съм напълно съгласна...с Прераждането и т.н.Безсмъртие..
....Време е за...маслинките @@@
цитирай
10. rosiela - Някоя
29.05.2019 21:22
от село Мало Никое ?!
цитирай
11. eva666 - :-))))
30.05.2019 09:34
смехххххх )))))))))))))) оттук до Банкя и обратнооо ))))))))))
от путета наПиссана,до милатъ ми бабИРосси..та чак до братчеда Астро и Шашмо!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: level6661
Категория: Музика
Прочетен: 278765
Постинги: 177
Коментари: 1189
Гласове: 618
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031