Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2019 08:26 - казах, просто, че твоята СИМПЛИСИТА, ме успокоява!!
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 606 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

         а за "Черните" ... се обърни към лелята..Няма нищо, извинена си...шац...


00:10 - ^ автор: geridi категория: Лични дневници   image 
прочетен: 45 коментари: 0 гласове:  0  
 
 Мила джулия, зеер геерте Джулия и всички от компанията. Извинявам се, че не успяхте да ме видите самоубила се. Като се има предвид анемийката, може би все пак съм успяла да ви доставя удоволствие.
Четейки за16годишен български гражданин в Пловдив, радикализиран... бих помолила всички, на които им хрумва да се самоубият да знаят, че правят щастлив някой радикализиран. Да си помислят искат ли...
Малко пламенно и българско.
Шаци... все си мислех, че си злобна и лудичка, но очаквах да видя нещо хубаво в сърцето ти. А то явно облъчено от секти на ента степен се нуждае от специалист. Язък.
А преди имаше много хора, които бяха захвърлили всичко и приемаха мюсюлманите като нищо по-различно.
---
С което те уведомявам, че диалогът приключи, а коментарите ти ще бъдат трити без да бъдат четени преди това, шац.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. level6661 - ? с какви "секти" ,се опитваш..да възбуждаш...умрялата публика?
09.06.2019 08:41
Шаци... все си мислех, че си злобна и лудичка, но очаквах да видя нещо хубаво в сърцето ти. А то явно облъчено от секти на ента степен се нуждае от специалист. Язък.

а, това е най- тъпото ..
/задочен чат при затворени врата
тук, всички са малко или повече ..лудички /личи им..
бях написала,че стихчето Пролетта/ е мило...действа ми някак успокояващо....
това не бе обида...е,кой е злобен и..луд?
и, плюе анонимно..
/не се тревожи с ислямисти, гледай си децата,
разб се,ако не си ме излъгала ..тук, това е Етикет за възп..люде..
не ми отговаряй, обясних се..
цитирай
2. ladylady - иска ми се, да заобичам..
09.06.2019 10:03
..някак вашата глупост и..наивност, вашето Емоцио/ахх, колкооо духовно и мило..
но,не мога!
също, тъй не разбирам..думата "добър" и 'възпитан"..старая се,обаче)))
това празнодумие тук,е безполезно /и тъпо, и деградивно, най вече..
всички приказки за Ислямисти, джихадисти и "църни" протестери ,
в копенХаген,примерно...са брътвежи на баби и лели..в трета възраст..
кухи и празни думи, за плебса/ да,точноо така..Вадлдезорке
Играта не е такава, милото ми Гери,ти може и да си...добричко дете,
знам, сигурна съм, инак, нямаше да ти пиша посреднощ..
Аз НЕ пиша на никого, тук няма истински, и реални личности,
а, ботове,които се интересуват от..точки..
верноо, чатя си сама, това разтоварва напрежението...от Лудостта наоколо
жал ми е за всички човешки жертви..но, такива са "последните времена". писано е...
Всеки ще застане с-у всеки..и, ще се изправи..Сам с у Стената, с-у Себе си.

цитирай
3. eva666 - :-)) да спомена ли пак...
09.06.2019 10:48
Притчата за индианеца..и нещастието на Белият човек?
дошъл един Шаман/така ми харесва, оби1ам ги тези шамани, няма 2, 5..
та, дошъл той на гости в Европа/да речем,отседнал в село Семьоноффци
минало време, трябвало вече да си ходи..
тогава, домакините се обърнали към него с един прост въпрос..
- защо Белият човек е нещастен, според вас ..
след кратко мълчание, госта отговорил скромно..
- Белият човек едно говори, друго мисли, и трето- прави
ето,това е...
цитирай
4. eva666 - а, най най НЕ разбирам..
09.06.2019 12:25
когато.двама анонимни, си ближат...глупавите лиги/ и се кефят
като ,например, в посл. време..превъзбуденият тишко,който дреме тук 10г..ергенче
и,който си направи още 5 профила, и драска от мен повече...един бюлюк тъпни ))
и valeska e..негов..за ужасT на тъпите калинки- Фльорката, въскътъ и Редkътъ ...
сервитьорката.. S Kласса @@@
цитирай
5. level6661 - а бе,питах го аз..това Гери..
09.06.2019 17:10
дето все в 01 00 ми пишеше..по 20 комента..
да не си ВалдЕзорката, мило...
а,тооо,нее..не ..и то било в германия?
колкото ,онзи пъпеш...морски песни.))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 533303
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол