Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2009 03:24 - Как станах богата.
Автор: teofaniia Категория: Новини   
Прочетен: 23179 Коментари: 53 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Искам тука да споделя със всички вас как станах богата,защото няма друг начин за нас жените да станем богати.В момента имам три апартамента и магазин в широкият цемтър на Варна.Спечелила съм ги по единствено възможният начин да се спечелят подобни придобивки от една жена и това е чрез ловки тактики.Имам брат и той е с три години по малък от мене.Знаех че той като мъж и продължител на рода ще вземе дял от баща ми и майка ми.Затова се постарах навреме да настроя и майка ми и баща ми против него.Убеждавах ги че брат ми е мръсник и пройдоха и всичко ще профука и въпреки че те виждаха че нее така аз не се отказвах и всеки ден им го натяквах.Когато видях че няма да ми повярват привлякох на моя страна лелите ми които успях да убедя със голяма мъка и силно актьорско майсторство че съм права за това което говоря.Така убедени те се съгласиха да ми съдействат и да убедят майка ми и баща ми че брат ми е точно такъв за какъвто го представям.Най важното умение което развих е да лъжа убедително и да събуждам съжаление към себе си в хората като ги уверявам ако е нужно и със сълзи че брат ми е мръсник който ме тормози.Най трудното беше да убедя лелите ми,после всичко вече беше много по лесно защото те ми съдействаха и помагаха във всичко.Успях да ги настроя и против майка ми като ги убедих че тя е сляпа и не вижда истината и че някой трябва да и я представи и покаже и те се заеха да и я покажат като я убеждаяваха непрекъснато че трябва да вярва на дъщеря си защото син-майка не храни а дъщерята е тази която ще я гледа на старини.И след като нейните собствени сестри я убеждаваха в това то майка ми нямаше как да не го приеме.След това всичко се разви от самосебе си.Майка ми беше дотакава степен настроена срещу брат ми от страна на лелите ми че тя се нахвърляше върху него със най страшни обиди и ругатни а той глупака даже не разбираше какво става.Двамата започнаха да се мразят до смърт и сега не искат да се погледнат.по този начин спечелих първият си апартамент а бях само на 18г.Брат ми в това време беше на 15г.и току що навлязъл в поберитета акълът му хвърчеше по глупости докато аз си подсигурявах живота за негова сметка.Следващата стъпка беше да настроя срещу брат ми и останалите роднини и успях без никакви проблеми с помоща на майка ми и лелите ми които ми съдействаха активно във всяко едно отношение.След това пак със тяхна помощ успях да настроя срещу брат ми и приятелите му и съучениците му и наборите му от казармата и по късно и колегите му и така до ден днешен.Така в момента брад ми е абсолютно сам и живее като вълк единак и няма дори и приятелка защото аз се грижа за това той да няма упора в никой и в нищо за да мога да владея ситуацията напълно.Преди няколко години построихме чрез фирма върху място във Варна където аз имах дял от земята а и брат ми имаше дял дарен му от баба ми и баща ми които не се съгласиха да дадат всичко на мене и облагодетелстваха и брат ми но аз знам че апартаяментите които брат ми взема един ден ще станат мои защото просто няма да допусна той да се ужени и да създаде семейство и така неговите апартаменти ще останат за моите деца и аз работя непрекъснато по този въпрос.Аз също вземах апартамент и там където брат ми взема като построих върху моя си дял.Вземах и магазин който давам под наем заедно с апартамента на същото място а с майка ми която гледа децата ми в момента живеем в първия апартамент който получих на 18г като дарение от майка ми.Всъщност той беще на баща ми но аз убедих майка ми чее по добре апартамента да е на мое име и тя принуди баща ми чрез тормоз да ми го прехвърли.Третият апартамент спечелих от едни мои роднини които бяха вуйчо и вуйна на баща ми и които нямаха деца.Направих всичко възможно да ги докарам до просишка тояга и да се влачат от глад за да ги принудя да препишат апартамента в който живееха на мене и на децата ми.Когато вече бяха напълно смазани от мизерията аз отидох при тях и им казах че ако прехвърлят апартамента на голямата ми дъщеря ще се погрижа за тях.Тъй като бяха в безисходица не им оставаше нищо друго освен да ме послушат и така получих и третият апартамент.Сега взимам наеми от два апартамента и един магазин.Тъпият ми брат се опитва да взима наем от единственият апартамент който има като дава двете стаи под наем а той глупака живее в кухнята но аз се старая да не може да задържи наематели при себе си и ще го докарам до същото положение като вуйчото и вуйната на баща ми.Между другото вуйчото и вуйната се споминаха един след друг в разтояние на еднин месец,като първо се спомина вуйчото а един месец след него и вуйната и това 8 месеца след като ми преписаха апартамента.На тъпият ми брат съм подготвила същата участ и ви уверявам че няма да го подмине.Всичките му наематели настройвам срещу него от момента в който се нанесат и не стоят повече от два месеца при него и заминават защото аз се грижа за това.Така и той няма да издържи дълго и ще го принудя или да ми бъде роб и да работи за мене или ще го ликвидираям като вуйчото и вуйната и така както смятам да ликвидирам и майка ми ако спре да работи.В момента единствено я търпя защото пере,готви,мие чиниите и имам някаква полза от нея.Ако спре да върши и това ще се погрижа да не ме мъчи дълго.Постарала съм се брат ми да не може да започне работа никъде за да бъде финансово зле и свит като мижитурка.Ако работи и има пари той ще бъде независим а аз нямам полза от това.Затова съм се погрижила да стана приятелка с личната му лекарка и в момента в който брат ми започне някъде работа аз веднага разбирам от личната му лекарка доктор Цветкова че на името на брат ми някоя фирма внася усигуровки.Моментално пускам хора да създадат интриги срещу брат ми на работното му място и той не може да издържи повече от два месеца.Имам и много важен кос в ръцете си а той е че съм медицински работник и работя в терапевтичният блок във Варна като рехабилитатор,но тъй като се постарах да направя шефа си кръстник на сватбата ми сега само се водя на работа за да ми внасят усигуровки а реално не работя.Отивам за два месеца в годината на работа за да ми подновят договора а в другото време съм в неплатена отпуска защото парите от три наема са ми напълно достатъчни а и детски взимам и пенсията на майка ми също.Като медицински работник мога лесно да вербувам всеки срещо всеки като му предлагам безплатни медицински услуги,които за мене нее проблем да ги усигиря на всеки щом шефат ми е кръстник.Ето така се става богата жена днешно време и ви предлагам да не пропускате възможностите които ви се предоставят а да се възползвате максимално от тях и като се освободите от всички възможни скруполи и за да станете богати както аз съм станала богата.Не бива да ви прави лошо впечатлвние че казвам за брат ми чее тъп.Такъв е защото вярва в бога и ходи на църква глупака докато аз му обирам всичко което има и ще го докарам до просешка тояга.И в църквата съм го оплюла брат ми и там вече са мои хора и мразят брат ми от сърце.Съпругът ми беше италианец.Използвах го колкото можах и го изгоних.Сега ми плаща издръжка защото се разведох с него и го осъдих.Истината е в парите а не в хората.Не ми трябва мъж а пари ми трябват и имоти.Тази моя философия ми помага да живея със 4000лева на месец без да работя,а вие като не знаете какво да правите хамалувайте цял живот.


Тагове:   новини,


Гласувай:
0




1. teachme - Ужас...
23.05.2009 03:46
и то голям!
цитирай
2. liz - Хаха,
23.05.2009 03:59
Що ли ми се струва, че някой е прекалил с гледането на сапунени сериали? Не можах да изтърпя да ти прочета изповедта докрай (то бива бива правописни грешки и липса на умение за изразяване, ама това на нищо не прилича) и все се чудя как един такъв умел манипулатор ей-тъй ще си разкрие черно на бяло козовете и мръсните тактове. Гледай по-малко телевизия.
цитирай
3. анонимен - коте коте;))) благодаря за инфото ще се заинтересуваме
23.05.2009 04:57
курветата нема да мирясат то си е ясно:)) настроила си целата рада срещу брат си оки нема лошо:))) ма да та светна;))) то и родата ти чете блогове;)) и варна се знаем:)) и кат се замисля....дали твоите 4000 на месец ще ти стигнат да си платиш ако некои дето си вади хляба с отвличания и изнудване прочете постчето ти:)))

какво разбрах аз;)))
ми двама сте 3 г разлика много споменаваш вуйни и разни там лели вуйчовци и сякаква рода....това е привично за арменците и евреите ние българите не си падаме по споменаването на родата;) личната лекарка и това каде бачкаш ми дават допалнително инфо;))
аиде приемам, че малко си послагала или се опитваш да натопиш някого:))) то и това го има представяш се за не които си и пишеш ли пишеш:)))
ма нема лошо 3 апартамента + магазин да кажем имаш и други имоти;) че и италианец;)) това прави едни .....абе добри пари бих извадил от теб ако се занимавах с изнудване или отвличания?
как мислиш коте? интересно ли ти стана?
а на останалите дето това бачкат дали им е интересно:)
цитирай
4. teofaniia - :-)
23.05.2009 07:30
Искам да помогна и на други жени да успеят.Аз вече вземах за себе си каквото ми трябва.Сега искам да помагам и на други жени.
цитирай
5. анонимен - "Искам да помогна и на други ...
23.05.2009 12:03
"Искам да помогна и на други жени да успеят" - ако помогнеш на някоя, то тя вече няма да е жена, не се ли срамуваш от себе си, ако това което описваш реално си ти. Роднините откога станаха смъртни врагове? И ти имаш мъж и деца? Не се ли срамуват от теб, не им ли горчи залъкът, който им даваш? Искаш ли твоите деца някой ден да постъпват така един с друг? Би ли делила по такъв начин ти децата си?
цитирай
6. анонимен - Този блог е голяма смръдня!
23.05.2009 12:09
Някой се прави на пълно перде и пише пълни глупости. Някой модератор решава да препоръча тази гадост, за да спорят хората до утре и да се върти брояча. Неграмотен чекиджия пише тъпизми, за да дразни хората.
Пълна дивотия!
цитирай
7. анонимен - абе ясно е, че това е опит за ирония,
23.05.2009 13:24
ама неграмотността на автора си е съвсем натурална, та прецака целия ефект на писанието - което поначало не е много идейно....
цитирай
8. kass - но всичко се връща
23.05.2009 13:29
Като бумеранг обратно при теб, видяла съм го с очите си. Няма нужда да си оправям животът така...
Ако когато се развеждах сестра ми не беше до мен? Ако когато бях отчаяна роднините ми не ме подкрепиха? Апартаментите ми ли щяха да ми вдъхната увереност? Нищо от това няма да вземеш със себе си, когато умреш, а те ще бъдат само повод да се карат децата ти...Каква гадост...
Ако си решила да измислиш тази история за да ни отвратиш от алчността - успяла си...Но ако е истина, то трябва да знаеш че няма по-беден човек от теб...
цитирай
9. анонимен - teofaniia,
23.05.2009 13:40
нека те светна, че брат ти вече си има приятелка, така че не губи време в писане, а се захващай да си плетеш кошницата ;)
цитирай
10. анонимен - IZROD........................VASILISQNISGERMANIQ
23.05.2009 14:00
POJELAVAM VI ....VASCHITE DECA DA POSTAPQT
PO SASCHTIQT NACHIN KATO VAS.....
NE MOGA DA SI PREDSTAVQ ....TAKOVA NIZKO
PADENIE....
цитирай
11. totoni - ееей, поредният опит за ебавка с ...
23.05.2009 15:08
ееей, поредният опит за ебавка с хората тук! Да ви кажа, доскуча вече...Първият път, вторият път...хваща декиш, ама се изтърка вече!
Хайде, със здраве!
цитирай
12. анонимен - как не те домързя да го напишеш
23.05.2009 18:34
Айде бе що не пробваш в нещо жълто може да излезе някой лев а тука ...
цитирай
13. pelikan4o - хахаххаха и това било в "из...
24.05.2009 14:07
хахаххаха и това било в "избрани" !?!?!?!??!?
цитирай
14. galinamarkova - Здравей мило момиче,
24.05.2009 14:40
По някаква случайност или не прочетох твоята изповед. Силно се надявам,че това е просто измислен разказ, ей така от скука, но в случай,че е истина, искам да те помоля да прочетеш следните редове. Твоето богатство, на което се радваш сега, ще е нещото, за което ще съжаляваш след време. Защото има Бог, макар и да не вярваш, и той вижда всичко. И ако до сега те е оставил да действаш, то е само поради голямата си милост към теб. Защото Бог дава възможност и време на всеки да се обърне към него. Колкото и да си богата сега, знаеш че животът ти ще приключи един ден и тогава какво мислиш, че ще последва? Човешката душа е безсмъртна. Когато тялото ни умре, тя не умира. И възможностите пред нея са две- или да отиде на небето при своя Бог или да отиде в ада завинаги. Не ти препоръчвам ада, защото от библията знам,че това е най-ужасното място, място където се чува само плач и скърцане със зъби. Но за да се спаси душата от вечни мъки и да отиде в рая, е нужно човек приживе да се покае за греховете си и да приеме Исус Христос за свой Господ и Спасител. Това е единственият начин. Исус Христос е вратата към небето, неговата изкупителна жертва на кръста е заради нас. Той е понесъл греховете ни, за да можем ние чрез вяра в него да имаме прошка и спасение. Не знам брат ти, в коя църква ходи и в какво точно вярва. Но ако вярва в триединния бог (Отец, Син и Святия Дух)и ако е приел Исус в сърцето си, то неговото наследство и богатство на небето е несравнимо повече от това, което ти притежаваш сега. Това е нещо, което никой човек не може да му отнеме. Надявам се, че скоро ще разбере причината за неволите си и ще се откъсне от твоето влияние в живота му. Надявам се също,че ще прочетеш тези редове и те ще те докоснат и ще те накарат да се замислиш за живота си. Парите не са всичко на този свят и не си струва да продаваш душата си на дявола за тях.Знам, че твоята душа е безценна за Бога и,че той иска да стигне до теб днес. Може би за това прочетох тези редове. За да ти кажа да се откажеш от лошия си път, докато не е късно. Позволи на Бог да влезе в живота ти. Ще бъдеш учудена колко вълнуващ и благословен може да стане той.
Поздрави!
Галя
цитирай
15. анонимен - хахаха
27.05.2009 15:12
Ихаааа, безскрупулната кучка, която използва семейството си и съсипва животи се е загрижила за някакви си непознати женици. Аре стига ве. Ако беше такъв добър манипулатор, който върти на пръста си семейство, шеф, съпруг и цяла Варна, сигурно поне щеше да можеш да пишеш.
Някой май много е скучал ...
цитирай
16. анонимен - 1. Даже сериялите са по забавни, или ...
28.05.2009 10:02
1. Даже сериялите са по забавни, или поне не са толкова отегчителни, като този разказ.
2. Ако разказът ти е действителност, то много жалко за теб - някой /или от мания за пари ти самата/ ти е отнел детството, дните изпълнени с приятелство, топла прегръдка и смях от сърце. Някой те е оставил без сърце.
3. Ти имаш дете/деца?! Много жалко като за теб, така и за него/тях.
4. Всеки може да бъде богат - зависи от това какво и колко иска от живота, и какви усилия полага за да го постигне.
За мен най-голямото богатство са децата ми - те са ми стимул да живея, да обичам и да изкарвам все повече и повече пари.
цитирай
17. анонимен - Не прочетох всичко подробно, но ти ...
21.06.2009 16:58
Не прочетох всичко подробно, но ти липвсат две неща: Първо- грамотност, второ- малко правна култура...Ако беше толкова умна, колкото си мислиш, нямаше да искаш апартаментите ти да се прехвърлят чрез дарение, защото то може да се оспори. И това ме кара да мисля, че историята не е реална- досега поне някой от потърпевшите щеше да ти разкаже играта с помощта на всеки адвокат! :)
цитирай
18. анонимен - AKOVSEKİ4OVEK BE6E KATO TEB,TO DA SNME SE SAMOİZqLİ!
29.09.2009 23:40
DA GORİ6 V ADA DANO,
POJELAVAM Tİ SAMOBOLESTİ DA TE SPOHOJDAT,DA VİDİM TOGAVA S TVOETO MED.OBRAZOVANİE,İ S TVOİTE 4000LEVA NAKADE!
GORİ V ADA,İ AKO PODADE6 RAKA NA NqKOY DA TE İSKARA OT TAM İ MAYKA Tİ NqMA DA Tİ POMOGNE,KAMOLİ DRUGİTE!!!!HAR4İ Sİ PARİTE DOKATO E VREME,6TOTO MALKO Tİ OSTAVA O6TE-SKAPA,,TEOFANİA,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
19. анонимен - ya go duhay ku4ko
29.09.2009 23:44
mizerna ,dolnoprobna kurva
цитирай
20. анонимен - neiiiii
06.10.2009 02:13
ne moje da bade,ne e istina,az sam gadatelka.........o4akva te tinq
цитирай
21. анонимен - marlyacke ti ne si v cas be
22.10.2009 04:30
BOKLUK - znae6 li kakvo 6te ti kaja pak az.Ela pri men ce da ti pokaja ot kade izgrayava slanceto - ce da vidis togava kak 6te mi se fantaziras sas tezi prikazki.Da vidim koi kogo 6te tormozi - marla s marla.Ne te li e sram be - tova sa ti semeistvo i rodnini.Nay dobre sama otidi v psihodispansera - tam ti e myastoto.Pecelila po 4 bona - dran dran.I dumata osigurovki ne se pise USIGUROVKI - lici ti kolko si tapa i neveja.Ti si samo za predavaneto GOSPODARI NA EFIRA - da te vidi cyala BG kolko si izkukala.Kak e vazmojno edna jena da tai tolkova mnogo zloba v sebe si.Sednala akil da dava.Takiva kato tebe im dai 50 000 dekara tyutyun da backat na pripek v 14-00 casa na obed....na poleto - ce da vidis ti kakvo e apartamenti i magazini togava.Parazit dolen....
цитирай
22. анонимен - ela pri maja mi - toi 6te te opravi
22.10.2009 04:40
imas dva varianta ili pri nego - boy i backane ili pri mene - po sa6tiya nacin - na trastikata s motikata - ha da te vidya togava - dali 6te ti ostane vreme da mi kajes edna dumicka.Ako posmee6 - pak 6te ima 6amarceta yaki - samo tova 6te te opravi tebe - ni6to drugo
цитирай
23. анонимен - хахаххаха :-)))))))))))))) ...
18.02.2010 23:56
хахаххаха :-))))))))))))))
Взех си поредната доза смях и вече ще си лягам да спя.
цитирай
24. анонимен - MALIII
26.06.2010 09:51
NI6TO NE E NA VSQKA CENAAAA...........I AZ ISKAM DA SUM BOGATA, AMA NE SUM JIVOTNO.....4OVE6KOTO V MEN E PO-SILNO OT JAJDATA ZA PARI!!!!MOJE DA PRO4ETE6 ''MURTVI DY6I''NA GOGOL!!!!!!
цитирай
25. анонимен - Ели
29.06.2010 17:12
НЕЩАСТНИЦА-МЯСТОТО ТИ Е В ЛУДНИЦАТА.ПРАВИЛНО СЕ ИЗРАЗИХА ПО-ГОРЕ,ЧЕ НЯМА ПО-БЕДЕН ЧОВЕК ОТ ТЕБ!/ако това е истина, разбира се/.
цитирай
26. анонимен - Кучка!!!!
11.07.2010 22:30
Кучка!!!!
цитирай
27. анонимен - БОГ БАВИ, НО НЕ ЗАБРАВЯ!ТАЗИ ЖЕНА ЩЕ ...
21.09.2010 10:32
БОГ БАВИ, НО НЕ ЗАБРАВЯ!ТАЗИ ЖЕНА ЩЕ СИ ПОЛУЧИ ЗАСЛУЖЕНОТО!
цитирай
28. анонимен - Ti luda li si
30.10.2010 17:11
Za men ti si edno dolna kuchka!Bogat moje da se stane po hilqdi nachini....ne e nujno da si tupa ofca.Ako bqh na mqstoto na vashte i brat ti nai-malkoto che shtqh da prejklucha sqkakfa vruzka s teb.Da ne govorq che ako imam dokazatelstva shtqh da te sudq.No ako se naloji bih te razoril!!!
цитирай
29. анонимен - trala.....la
24.11.2010 09:48
koi ti e dilara mili4ka
цитирай
30. анонимен - Нещастно копеленце. . . видяла съм с ...
02.01.2011 23:53
Нещастно копеленце...видяла съм с очите си какво став с такива като тебе.Бедна ти е фантазията какво те очаква.Ти ще полудееш и оскотееш .Ти ще просиш хляб и ще дращиш с нокти на вратите на същите тези роднини за коричка хляб.В най-топлия ден ще те сковава студ ,защото си мъртва вече сред живите!Но ще бъдат наказани и тези ,които са ти дали да "ядеш баницата".След твоята преждевременна смърт те ще трябва да потърсят ...сина си.И дано го намерят.
цитирай
31. анонимен - :(
03.01.2011 00:12
Ti ne se vazpolzva6 ot vazmojnostite ,a si gi sazdava6....i to s omraza i zloba kam horata ,koito te obi4at bezuslovno.....ako tova e verno....:(
Moje i da ne useti6 posledstviq ot tozi urodliv jivot varhu sebe si......no 6te gi vid6 varhu da6terite si.....tova e ...
цитирай
32. анонимен - ХЕХЕ АМА ЧЕ ИЗМИШЛЬОТИНА :)))))))
06.01.2011 14:52
Ама че евтина провокацийка :)) Нищо поне се посмяхме. Бахти горката жена колко е насъбрала яд :)
цитирай
33. анонимен - kurvite taka pravyat
07.01.2011 00:23
duhaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
цитирай
34. анонимен - [Имаш проблем моето момиче, ами ...
17.01.2011 11:29
[Имаш проблем моето момиче,ами замислила ли си се ако ти се случи нещо имаш нужда от близки хора до теб.Не всичко е пари в този живот.Глупачка си голяма....
цитирай
35. анонимен - fantaziorka
19.02.2011 23:29
mamitoti glypava daiba naistina mnogo seriali gleda6 dano pykne6 nqkoi den 4edori tvoite fantazii nqma dati pomognat..bog 6teti sk1si dnite.vnimavai kakvo misle6 i na kogo drisla
цитирай
36. анонимен - Помогни на брат си!
28.05.2011 18:47
teofaniia написа:
Искам да помогна и на други жени да успеят.Аз вече вземах за себе си каквото ми трябва.Сега искам да помагам и на други жени.

От къде тази "филантропия" към другите жени? Научи се да пишеш!!!
цитирай
37. xani - basi kyrvata pone ako ve4e ima6 pari ...
05.06.2011 15:39
basi kyrvata pone ako ve4e ima6 pari griji se za brati toi ni6to ne ti e napravil a ot dryg na4en ti si ubiica trqbva darjavata da te sudi , deto si napravila ne e xitro , dano tvoite deca da pravat sus tebe taka da vidi6 kakvo e
цитирай
38. анонимен - RQPA
13.06.2011 20:34
TI SI GOLQMA RQPA MA KOZA KIDREVA
цитирай
39. анонимен - mila ti mai ot mnogo pari si se pob...
05.07.2011 21:50
mila ti mai ot mnogo pari si se pobrkala ama i da znae6 4e kato si otkradnala meko kazano na brati palq ti 6te strada6 i 6te gori6 v ada tam paritq nqma da ti pomognat ;) dano da ti zasedne 4e qde6 na brat si palq ;) jal mi e za tebe mila bog da ti e na pomo6t i dano se prje6 v ada ;)
цитирай
40. анонимен - do sestrata izmekqrka
14.11.2011 02:36
TI SI ZA BESELOOOOOOOOOOOOO DA SASIPVASH TAKA GADNO JIVOTA NA 4OVEK KOITO NE TI E NAPRAVIL NI6TO LO6O , I TO OSOBENNO BRAT TI !!!!! DA ZNAE6 4E IMA GOSPOD I 6TE TI GO VARNE TOVA AKO NE NA TEBE NA DECATATI I TO S LIHVITE 100% GARANCIA !!!!!!!!
цитирай
41. анонимен - 1111
25.12.2011 10:16
Тя не е единствена. Но не виновен е този който яде баницата , а този който му я дава. Бащата на детето ми е същият глупак като брата на тази жена. настройват го от всякъде, и той им вярва. А оная курва Фрината му гледа сиира. И един ден ще го остави по същият начин както тази мазна долна пача е оставила брат си.
цитирай
42. анонимен - ISKAM DA KAJA SAMO EDNO NESHTO
28.12.2011 13:43
TAZI TAPA KURVA SHTE BADE PROSLEDENA PO IP ADRES I DORI I DA E IZMISLENA ISTORIQTA I DA NE E SHTE SI VZEMESH DEBELIQ BAHUR KURVO GADNA DOLNA KAK MOJE DA IMA TAKIVA HORA KATO TEB BOKLUK MRASEN
цитирай
43. анонимен - basi kurvata
26.04.2012 03:35
basi kurvata
цитирай
44. анонимен - dfsfd
09.05.2012 22:18
kurva
цитирай
45. анонимен - 123456
10.05.2012 16:04
ти си луда...
цитирай
46. анонимен - 123
10.05.2012 17:11
na hora kato tebe vikat krva
tezi neshta shtegi platish nqkoy den bog vijda vsicko
цитирай
47. анонимен - izroodd
04.07.2012 18:56
ti si dushevno bolna i kompleksirana ot sebe si gorda kuchka s izvrateni razbiraniq za jivota svetogleda ti e -19999999999 ti si izrod neznaesh kolko bedna si vsushtnost e takiva kato tebe aslujavat....kakvo zaslujava nishto ne zaslujavat ..takiva pari ot kadeto doshli tam otishli
цитирай
48. анонимен - нямам брат еее ее гадно
21.07.2012 18:11
нямам брат еее ее гадно
цитирай
49. анонимен - ПСИХИОЧНО УВРЕДЕНА,ТА И НЕГРАМОТНА
27.08.2012 20:08
Дали е истина или не няма значение,защото и в двата случая си психично болна.
Ако това,което пишеш е вярно,означава,че ти си пълен дебил,ако вярваш,че си много умна и богата,такива нищожества като теб се давят първи и знаеш ли защо,защото когато една отрепка като теб е изпълнена със злоба и алчност,тя в даден момент допуска фатална грешка и край с нея:)
Ако е истина искам да знаеш,че си психично болна,казвам ти го като психолог и вместо да будиш възхищение,ти събуждаш отвращение у хората.А пък и както казват хората в живота има баланс и всичко се връща,така че разбрах,че имаш деца пожелавам им успех:))) "дано не им се случи нещо":)
А,ако историята е измислена в което силно съм убедена,защото за да извърши човек такива злодеяния се изисква акъл,а на теб определено ти липсва,съдейки по правописа и начина по който говориш,едва ли такова неграмотно животно като теб е способно на такъв план:),но и в този случай си луда,защото означава,че имаш много болен мозък,който си фантазира такива изродски истории.
А моето лично мнение,е че си някаква гладна селска бичкия,без една стотинка в джоба,която търси малко внимание,затова занимава хората с глупостите си и с болния си мозък.Съветът ми е да се хванеш и да се метнеш в морето та да отървеш света от още един боклук,демек от твоето присъствие.Защото сме принудени да живеем с такава измет като теб:)
Лека вечер,мадам
цитирай
50. анонимен - Здравей,Теофания
31.08.2012 11:07
Знаеш ли захарче впечатлен съм от твоя разказ защо не вземеш да станеш писателка
ще печелиш добри пари и извесност,но моля те не богохулствай всичко наистина
се връща с тройна сила към теб.Отвори сърцето си към Бога и го приеми в душата си
аз съм на 40 години и когато бях като теб и аз на никого евала не давах и сега съм
сам при жив брат и живи родители останах сирак.Беден и шибан,самотник отвсякъде,а това много боли защото цената която плащам сега е твърде висока.
цитирай
51. анонимен - Здравей,Теофания
31.08.2012 13:43
Здравей пак съм аз искам да споделя нещо с теб:когато бях на твоите години звънях
на произволно избрани номера и когато в телефона се чуваше треперащия глас на
старец или старица аз най подробно описвах как ще пристигна в1 до 4 часа всеки
възможен ден от седмицата за да ги оттърва от мъките бавно но сигурно и когато
чувах старческия плач в телефонната слушалка аз искренно много се забавлявах.
ХЕЕЕЕЕВИ МЕТЪЪЪЪЪЛ ОЕ.И сега съм написал книга която се казва :Превъплащени
ето на Алекс.В нея се разказва за трагедията на едно богаташко момче което след
като пораства и умира един прекрасен ден бива възкресено от зъл магьосник
свещенник като се превръща на зъл демон вампир.По този начин аз успях да изкарам злия демон от себе си и да се оттдам на молитви към бога.За съжаление
книгата ми не се отпечата и с течение на времето пропадна някъде писах я три
години ръчно буква по буква,а след това още една година я печатах.Мислех да
продължа да пиша,но се ожених,а семейството изисква изцяло да му се оттдаваш
и спрях до тук.Ето защо мисля ,че ти само си си фантазирала тази история за да
убиеш гнева и събраната злоба в гърдите ти изкарвайки демоните отвътре ето
защо хората които те обиждат не постъпват правилно с гнева си и си показват
колко всъщност са слаби и не могат да отстояват на напора на гнева в себе си
това ги прави уязвими към отровата на демоните докато ти се бориш и стремиш
да ги изкараш навън като пишеш невероятни истории и унищожиш браво на теб
възхищавам ти се ти Теофания си по силна от тях ти си силен харатер.Стани
писателка пиши за да се чувстваш по добре,но моля те не богохулствай,а напротив моли се поне един път на ден и ще видиш как в душата ти след месец
ще стане по леко.Чау-чау Бисер съм от Русе.Хеви Метъл.
цитирай
52. анонимен - ANONIMEN
16.10.2012 21:13
TAZI JENA E SANUVALA NI6TO I E RE6ILA DA GO NOPI6E.NQMA LO6O STIGA DA IMA KOI DA I VQRVA.
цитирай
53. анонимен - простотията
25.10.2012 22:49
По глупава приказка не бях чела,това го е писал някой за да има коментари..много правописни грешки...ужассссс хихихихи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teofaniia
Категория: Новини
Прочетен: 40183
Постинги: 1
Коментари: 53
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930