Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2020 08:51 - Фуражомелката на...бабуля)
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1870 Коментари: 18 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

08:36 - Дъщерята на Путин и Сечин ще ръководят изследването на руския геном! автор: radostinalassa категория: Хоби   image
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:  0
 






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - тъй,смешноя и наглоя,лисемерноя..сука..
17.05.2020 08:58
от 10г,здесь мамиш, и дезинформираш бълг потребители на сайта!
ти си на хранилка/ както и онзи Копейкин,когото хвалиш сега..
и, затова пиша, и ще пиша...в този крассной нужДник..
тьй самоя большоя..лъжжкиня в мире..
....Истината, ще излезе наяве, ако още..някой, се съмнява..
пЕредателке..жалкоя...
цитирай
2. apostapostoloff - Путьо го закърши
17.05.2020 09:01
ПУТИН ЛЪЖЕ, ТА СИ ГЛАВА КИНЕ

НА РУСНАЦИТЕ ИМ ПИСНА ОТ НЕГО

Медицински работници в Западен Сибир заплашиха, че ще започнат гладна стачка, ако не получат обещаната от държавата финансова помощ за медици, работещи на първа линия в борбата срещу коронавируса.

Президентът Владимир Путин обеща финансова помощ за лекарите, но такава липсва. Обещанието е за бонуси до 80 000 рубли (близо $1100) за всички медицински работници, борещи се с COVID-19. Властта в Кремъл призна, че тази седмица регионалните власти са изплатили само 4.5 милиарда рубли от заделените от федералното правителство 27 милиарда рубли.

Медици в Кемеровска област, обслужващи линейките, заявиха във видеообръщение към Путин, че парични бонуси са получили само медиците, които са хоспитализирали пациенти с потвърдени положителни проби за коронавирус. Всички останали не са получили пари. Медици в град Анжеро-Судженск са недоволни от лъжливите обещания на Кремъл. Освен това протестиращите се оплакват, че трябва повторно да обличат защитни облекла и сами да шият маските си. Те ще започнат гладна стачка, ако не получат обещаните пари, предаде Tayga.

Регионалните власти са казали, че медиците в линейките не „отговарят на изискванията за бонуси”, защото не работели директно с пациенти с COVID-19. Повече от 100 000 души вече се подписаха в петицията на профсъюза на здравните работници в Русия „Действие”, в която се отправя призив към властта да изплати обещаните пари.

В нaчaлoтo нa мeceц aприл Путин нaрeди плaщaния в грaницaтa oт 25 000 рубли дo 50 000 рубли зa мeдицинcки cecтри, пaрaмeдици и шoфьoри нa линeйки, кaктo и пo 80 000 рубли зa лeкaритe, кoитo лeкувaт пaциeнти c кoрoнaвируc. Бoнуcи oбaчe за мнозина нямa. В много руски болници няма и нужното оборудване и облекла за защита на лекарите.
цитирай
3. fun1001 - http://radostinalassa.blog.bg/politika/2020/05/16/deklaraciia-na-bylgarskiia-narod.1710972
17.05.2020 09:08
от 07 00, паk заФана..Хибридната мелница...
и до 02 00 обикаля..
гледам, има тук..2-3/ плюскаджии, като ЛеоКашкавало, и онзи с Вагината
които, даже.."дебатират" с това подмолното, едноклетъчно.. чехълче)
и, то..заради единият +/ минидотски, ми изглеждате..от отдавна..
срамно и лигаво,като едно хлъзгаво червейче..
бабулятаа..е антиБГ ниско платен троль,гаден, дрт,дебел, и нечестен
също грозен, и нечистоплътен../нали я видяхте..вътрешното, се копира във Външното..)
още,ще пиша..и по Небето.да се ЗНАЕ!!
цитирай
4. fun1001 - даа, апостоле, и затова..няколко лекари, скочиха/ без да искат от 8 етаж..
17.05.2020 09:09

В нaчaлoтo нa мeceц aприл Путин нaрeди плaщaния в грaницaтa oт 25 000 рубли дo 50 000 рубли зa мeдицинcки cecтри, пaрaмeдици и шoфьoри нa линeйки, кaктo и пo 80 000 рубли зa лeкaритe, кoитo лeкувaт пaциeнти c кoрoнaвируc. Бoнуcи oбaчe за мнозина нямa. В много руски болници няма и нужното оборудване и облекла за защита на лекарите.
цитирай
5. fun1001 - ?!! Декларация, пуснала...миндята..
17.05.2020 09:13
за "спасение" на Българите??
писана, в някой кремлинско Х'юйдейскоя комуналка....
долно ти,и жалко..вредно..@лечуго..
цитирай
6. radostinalassa - Короно, колко живота затри...
17.05.2020 09:19
300000 ли? Това е по - малко от чумата и холерата. Откъде знаеш толкова епитети? Има линк към сайта, какъв ти е проблема ? Защо ма изтри ма, Короно? Ти вирус ли си ? Ние имаме имунитет. Питай Газпром дали е истина?
цитирай
7. fun1001 - ? къде съм те изтрила,долнаженоо..
17.05.2020 09:28
аз говоря по телефона, а ти създаваш мръсни интриги..в това време
НИКОЙ, не те @бава вече и за..круша )

не си познала,коя е Юлия..
вън, долна смрад, чернаа и отровна..
55 Видеа, дадох за "измамата пУтя"..
такъв, няма..хервеиските, го унищожиха,за да Ограбят с милиарди Русия
Той Елцин, затова и го..посочи...бягай да четеш..айдее..друм..
тъпааа си..не ми се мотай...с ощее по тъпи клишета....
цитирай
8. eva666 - тъпата сФрака, с двата крака) дообрее, че ме запита и и за Сечин..
17.05.2020 09:36
дообрее, че ме запита и и за Сечин...Олигарх№ 1 в ХевРейска Ръшъ..

Главният изпълнителен директор на "Роснефт" е руският олигарх, превъзхождащ всички останали и е олицетворение на група всемогъщи бизнесмени, контролиращи природните богатства на Русия и близки до президента Владимир Путин.

Това пише "Файнейшъл таймс" в статия, посветена на Игор Сечин.

Преди години Сечин действаше много ефективно като шеф на "Роснефт", но винаги оставаше в сянката на Путин. Но в последно време поведението му говори, че е дошло времето за битка между най-близките на руския президент за трофеите на неговото наследство.

С това всемогъщият шеф на "Роснефт" излиза на преден план като следващия руски премиер. Неговото име всява страх и всички, които са били питани за него, се съгласяват да говорят само при условие, че анонимността им бъде запазена.
В характеристика на личността на Сечин най-често се понятията безпринципен и безпощаден, човек, който не се бои от конфликти с когото и да е в Русия.
цитирай
9. eva666 - бабуль'оо..послушай ме за последно..
17.05.2020 09:48
Короната, е световен/Планетарен/Проект на Сатанинско хЕврейският ЕЛит
който държи Земята/ и Русия, и Русия
и световното население, в мъртва заФатка, вече 1000 години..
това,което ръсиш тук са ( заблудителни)факти, а не ИСТИНАта..
разбра ли ме..уж История, четяла..))))
четеш...с левото си..свинско копито..
развали ми утрото, миризливке..
чупкаа..
цитирай
10. fun1001 - не може, да ми сричаш СМИ, и Русскоя "правда"..
17.05.2020 09:59
и да се опитваш да коментираш Окултна Геополитика..
бабее..я, фащай влака..
време ти е за Наречен..отколе..)
цитирай
11. troina - ето, виждате,как работи 5 тата колона, тролско- Хибридна..Клоака.)
17.05.2020 10:46
пускат се 10 15 различни/работещи,активни/ профили.ВИНАГИ, анонимни.??
както и ЧПърдялото, и оназ Тения €кономо.КОИТО били заможни аристоПати,
ама, пък и..комУналЦоцялисти в същото време..ее, някой още, има ли въпроси..
Тези плевели, затова и са "спуснати"тук..за да провалят всяка една
полезна Дискусия / нали сме..в Социална мрежа, т е копираме БГ общество

и даже, има...и анонимни/пак/ баби-жаби,
и 2-3 Крассное киффли, които..ръкоплескат
с опашките си..на рептилии...)
стана ли,маалко ясно /пиша от 7г...и само Измами и лъжи..видях тук..
даже и Историците ви, са 'гола вода';
..и ,не знаят, кой, кой е...
Бисерите на Истината, не са лесни за откриване..в помията..
затова,търсете, и ги пазете, и ги ценете..
аз, Джули

цитирай
12. troina - бабесата, си пуска интриги, че Я трием, защото била многоо Умна, и не можем да и опонираме!!
17.05.2020 10:51
radostinalassa написа:
300000 ли? Това е по - малко от чумата и холерата. Откъде знаеш толкова епитети? Има линк към сайта, какъв ти е проблема ? Защо ма изтри ма, Короно? Ти вирус ли си ? Ние имаме имунитет. Питай Газпром дали е истина?


пълнаа кашаа, е в бедната ти..гОлова/ не че,аз съм очаквала нещо,де )

ЦецооЦаффке,Русенска,лъжлива , ти пишеш, защото си..гладна..
Аз,пиша..защото.Обичам Истината...
има, разлика, нали...)
цитирай
13. radostinalassa - Аз не обичам памперсите и работя...
17.05.2020 12:28
сравнително чиста работа. Ти не си гнуслива явно, а трябва. Защо да съм от Русе, да не си изкукала. Блогът ми е от края на 2016 г. много лъжеш драга. Не съм хакер или админ, че да имам по 7 блога.
цитирай
14. fun1001 - кого се опитваш да лъжеш бабче
17.05.2020 12:51
Ти не работиш никаква работа от 15 години
тъй като си на 75, вдовица, с 250лв пенсия,
затова, дремеш тук по 26ч. и си регистрирана като
копирайтер/ ситопечатар) в русский сайт за..будали.
нали, те показа Коко, имаш си визитка в Нета..
и кибикаш в едно пусто село Червена вода..

лично аз с моето образование ,и три чужди езика които владея, упражнявам чудеснa
професия/администратор в хотел ***/за стари хора..
Завършила съм международен туризъм, и съм учила три години международни икономически отношения.
после имам Частен семеен бизнес, с две фирми, и така до 2008,
а ,ти ,бабуля?
..ти коя си, Как се казваш, какво работиш, на колко години си.. никой не знае )
ее, кой нормален ще повярва на твоите лъжи
Отново не си по темата, защото си гола и боса и природно тъпа
Съжалявам това се вижда в твоите профили..
цитирай
15. fun1001 - жалка и смешна лъжкиня.
17.05.2020 12:56
а, ти защо ми преправяш
коментарите редовно?
, :-)):))
цитирай
16. saankii - знам,че съм ти..сложнаа/ и ужаснаа/ не съм тук ,да съм ..приятна..)
17.05.2020 14:10
ЦецоЦаффке,Русенска,ти пишеш, защото си..гладна..
Аз,пиша..защото.Обичам Истината, и Свободата..
ее, затова, ти си на село долно.уйново, с 250лева,
а аз, съм там.. където съм, с крака на..Раменете на Шефа@
бабии..само ДжипА ми,е голям..колкото твойта къшурка...
има, разлика, нали...)
цитирай
17. radostinalassa - Ти ме шашваш
17.05.2020 14:23
Тази баба , която показа Коко кокошката може да е умряла вече, а ? Ти се гавриш с възрастните хора? Преправям те, защото си вулгарна и цинична, а в моя блог това не вирее.
цитирай
18. fun1001 - )) недей да ми тролиш...
17.05.2020 14:46
без име, за мен си Кокошка...
а, Коко, си има име, както и аз,както и Георги
нагла си, не само..простовата..
хайде,бягай...вониш от лъжи..
цецооВладова,бабушке на 75..
от с. Червена вода, русе..
всеки, ще те намери...
арее..чаоо..
....не си ми и на малкият пръст @
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1583802
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930