Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2019 22:23 - леко закръглена магазинерка)))))))
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 1368 Коментари: 11 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image



ЖЪЛТА чанта като...Чалгата на..Афтурката Тро ло лан ка...


Докато продавачките си шушукаха младата жена замина бързо и безшумно както се беше появила. На другия ден пак цъфна с вперен жаден поглед в дамската чанта. Не помръдваше. За нейна изненада вратата на излъскания магазин се отвори и от там излезе  леко закръглена магазинерка. В ръцете си държеше същата жълта чанта на пайети и много джобове. 

  -  Ето, вземи я. Подарявам ти я.  Бъди здрава и щастлива. Христос Воскресе!






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eva666 - :-))))))))))
31.05.2019 22:36
ако, Жена ти е Добруджанка..
Зодията, няма значение...
аз съм друга..материя..
ненапразноо..Културата Варна се е пръкнала тук...пр 5 000г, май беше
аз съм Хулиганка, аз съм..калпазанка..
и това е самата.. забавна картинка...
не ли е така, бе заксе? поздравчее, батка..
цитирай
2. eva666 - анка, тро ло лан ка..
31.05.2019 22:43
и тя ми е сърдита..
ами, кой крив? не мой завърти една сполучлива интрига/освен тезз чалгарии в приказка? 50 г момъ...хъхъхъ...
коо, да ви..правя, бе деца...малки сте още...гледайте кака си..
даже и не пиша, камо ли да...мисля...)))
цитирай
3. level6661 - :-)))) знаете ли...понякога...
31.05.2019 22:54
за кратко...си мисля, че ще откача тук с вас..
нооо,надали..моята Психика е..желязна! Енергията - от Бога@
затова и се смея...на всичко...и всички..
многоточията ми са...патент/ въздишки/, извинете ме..
не се преструвам..аз НИКОГА не се преструвам...толкова съм...фатално сериозна
ноо, стига...реклама, и аз не се трая..
цитирай
4. level6661 - гери, я пак...едно по едно..
31.05.2019 23:05
твоята Мисла,чадо,е като..Кълбовидна мОлния...хаха
кой е тозз Деди? да не си влюбена, бе..мъник..
за ГТ, ли питаш? охооооо...той, от наше село..ще помагам с две ръце
ноо, после, да не ме...проклинаш...цъ цъ цъ...гледай ти..ко става тукЪ..
цитирай
5. level6661 - после,защо казвам, че весъ е мноо тъпоопар4е/ въпреки Хох Дойч а..
31.05.2019 23:24
2. eva666 - анка, тро ло лан ка..
и тя ми е сърдита..
цитирай
6. level6661 - ок, шаци, да се разберем..
31.05.2019 23:36
geridi написа:
:D новата ми драматична муза е... с какво той по-добър от мен е.
Цял ден умувам... и си викам добре че е обществото, дет се вика шарен свят.


от мен-каламбурите, от теб..Поезията, нали беше потеса и ти
@ цунка,и лека...
цитирай
7. eva666 - Гери, даа, знам,че е трудно, но ето тук ние Хората Е нужно, да си помагаме
01.06.2019 09:16
Та.. искаш да се проявя като социално активна.

На хартия.

На практика...

а, не с разни клипчета, стихчета,и всякакви...пипирудки...без полезна дейност
в здравната и социална сфера, винаги ще има нужда от хора със Сърца ..
там е най тежко, ноо се отплаща с истинска Стойност- човешко Благодаря.
сложна е темата, трудна, болезнена, ноо има време и за закачки...
аз така компенсирам, ето, признах си...Благодаря, за компанията,Гери!
успех и прегръдки и за твоите деца!!
цитирай
8. eva666 - Свободата е..право на всеки!!
01.06.2019 10:07
изконно,както се казва/ ненавиждам учителски клишета
нали, не си учителка?....бррррр....имат такъв нетърпим маниер..
някъф , ем грижовен, ем- доминантен, ем- инфантилен..до драйфф..
трудно се отглеждат..свободни и достойни Личности..
съпротивлението е гоолямооо, но от това Повече, няма накъде, и какво..
да им подарим..
както прекрасно го е казал Халил Джубран: нашите деца , не са наши деца>
цитирай
9. level6661 - Велика мисъл!! бих добавила, и на памет..
01.06.2019 10:47
Цялото ни тяло, умът ни. Всичко е въпрос на навик.
цитирай
10. eva666 - даа, знам, ноо Трудното ни прави..по-силни...
01.06.2019 20:34
Шаци, светът е пълен с несправедливости. Щях да казвам, че е жалко че е опряла до жълтата чанта. Въобще, че има някой, който се е спезиализирал в това да събужда съчувствието на хората и с това да се прехранва./

оо не пази Боже, не желая да чувам тази дума..мутра/ затова напуснах БГ
ВСИЧКО е мафия, за всеобщ Ужассс..не искат и децата ми да живеят там..
това е..НЕтърпимооо унижение...спирам...
по-добре, сълзи в Скайп, отколкото на колене пред тази..измет,
която владее България категорична съм,
пази си децата, шац!! Обичай ги, прегръдки от мен..
цитирай
11. eva666 - недей така..винаги има нова врата, или през прозореца..Гери,гушкам те, дръж се!
01.06.2019 22:55
Гордея се мъничко със себе си, че и в най-заспалото ми състояние остана нещо от мен.
И т.н.
Стига с ореолите. Струва ми се, че скоро ще ме шътнат, а вкъщи съвсем ще повехна. Като мушкато. :D

можеш да ме питаш..за всичко..ако мога..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 531111
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол