Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2019 15:49 - РедБъзззке, мен ли питаш?
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 1156 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 31.05.2019 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  

    image






      





   "Репортери без граници": България отново е 111-та по свобода на ...Словото

България остава на 111-о място по свобода на медиите. Международната неправителствена организация Репортери без граници оповести годишния Индекс за свобода на пресата. Както през 2018 г. България заема 111-о място, между Етиопия, които имат същия индекс като нашата страна (35.11) и Мали, които са на 112-о място


///////////////////////////////////////////////



 А  на това  извращение, как му казвате в..Дубайско, окр София?

 и, ти питаш още...Що се държа така?!!!!!!!!  дообре, че oбладавам..безКраен  Хумор..
 
и други  разни приятности и Удоволствия, а не ..дръжки без...черешки)))


 1. lexparsy - :-)  01:26 Една сочна черешова усмивка от мене, с обещания за още :-)

П. Ако се появят шестиците, ще си я прибера, да си я хапна сам! :-))) 

    4. misteriavechna - Черешки с дръжки от минусчета,
14:05 чудна следобедна закуска! Може и още! Но, вишновка не харесвам, ако не е заливка на сладолед евентуално. ;))))   

  2. misteriavechna - Аз чакам един обещан вишнап.
06:53 ;))) 

  3. lexparsy - Уффф, вишнапа го поообрули блогова градушка... :-)
11:37 misteriavechna написа: Аз чакам един обещан вишнап. 
;)))
Уффф, вишнапа го поообрули блогова градушка... :-)
Но аз го събрах преди косовете и гаргите, и ще ти сторя една вишновка специална!
Полезна е за поетични стихчета...
:-))) 
   




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haterka - Трябва да се заемем сериозно с ин...
31.05.2019 15:54
Трябва да се заемем сериозно с инфантила лексотан.
Тоя освен че не у ред, ами осмърдява и иначе отлични постинги с малоумието си.
редбъзке, кажи ми харесва ли ти лексотан насран
цитирай
2. eva666 - мързи ме да пиша...гледам кино, на софата...
31.05.2019 15:59
след като, на теб ти харесва...Закона в Дубай
а, аз съм избрала Берлин /Сърцето ми го избра..Ich bin ein Berliner!
за какво, бихме си говорили с теб? ako, случайно се срещнем в..нормална среда..
за, картинки от Пинтерест, и сериали по НВО?
забелязвам.. всеки втори тв.пост, е за...Живота в блога!!!!
не видях нищоооо, да коментираш за лъжите и провала на БКП- БСП, кражбите на Боку и др Мафиоти..Атака, ДПС< КТБ, Наркотика в Шабла??
не чух и нищооо, да спомена за..Децата, които се отнемат от Родителите им..
просто ,посочвам, 2 мои Теми, а аз имам..доста,и различни..
да не говорим,колко музика поствам/ колко книги посочих!!!

та така, малката ми...
цитирай
3. eva666 - Вал Д Орке, а може би очакваш някой Шейх да посети блок бе ке то))))))
31.05.2019 16:01
между Етиопия, които имат същия индекс като нашата страна (35.11)
и Мали, които са на 112-о място
или, ще мигрираш..скоро към топлите страни?
цитирай
4. level6661 - @ и аз обичам да се закачам..
31.05.2019 16:23
но, ти и мисстито.../то и никой др, не те бройка..
друго в Репертоара, нямате с какво да ни заинтригувате
затова е казано..краставите магарета и...дръжките без черешки, се намират
ако, бях..толковааа кухааа..щях да си..посегна ))))))
е па, чувам, че се "хвалиш" била си млада...
еее, тва, ме застреля в Десетката!!!!!
........иначе, пишеш грам.правилно...сигурна съм ,че ползуваш редактор
засичах те..още в началото с досадни грешки
/ аз често диктувам, мързи ме, признах си...
....Какво да се прави, нямам Розови очила и аз..
и не ги искам..Живея като една танцуваща в Хаоса Звезда ))))
цитирай
5. milady - защо презирам такива"розови буламачи"..като..
31.05.2019 18:30
Обонато- на баба Дела
НИЕ, заедно, споделени- на лексоДърва
скъпи приятелю - на бай леоЛео
светли дни и ..вдъхновени нощи))) на байОго
мили ,марине, скъпи Лео, мила приятелко= на баба дончева-въ
мила моя котке...цунк и гушшш...редБъсска/с чуждите цици!!
колко сте добри и мили,обичам ви - въскъ въртелушкова/10г тук!!!!!!
това млясс, млясс ..ми изглежда тоочно ...наркоманска дружинка...
аххх и ооохх, колко е хубава Дрогата, даже вкусна, и тъй полезна @
вие , сериозно ли си мислите , че имате някаква полза от това...
и, това насред една анонимна,тъмна, сложна и измамна Среда/ Об-во
където над 50% са анонимни, и много са с по няколко/ТАЙНИ/акаунта, като Ред
също и мисстичната путетична мисстрия, с безкрайните и
тъпи путетични изплюнки.../да не кажа, нещо по-силно..
амаа, не било...важно, КОЙ ,КОЙ е?

а, за мен е Многоо Важно!!!!
освеен това,не виждам,как ще успеем ,да бягаме, хванати за ръце!
нали, Еволюцията беше...напредък, развитие, Осъзнаване,прогрес
Трансмутация - за по-напредналите от нас..
Един Воин, трябва, да поема Отговорност,за всички свои действия
въпреки..всичко...дори ,и когато губи..Най вече, тогава!

Благодаря, че бяхте тук...мои любими оффлайн читатели.




Не разбирам от такава Еволюция, а другите инфантилизми, ми идват премногоо
цитирай
6. saankii - в комент5, пропуснах..бай Ф@ий..Пърдяторът хич и не го броя..за слива..
31.05.2019 19:19
таа, бай Фий, редовно ме изтрива от 6г насам,даа станаха 6/кога беше? тук остарях..
защото, той бил многоо начетен, четял 3 вагона дебели книжки...и,БЕЗ пряка реч))

амаа, не било...важно,КОЙ ,КОЙ е?
а, за мен е Многоо Важно!
иначе,и аз мога да изиграя..65 роли, професионално при това..@
учила съм, имам многоо и богати минали животи /инкарнации...
гош,не е ..като индикации! знаеш, че съм..перфекционистка..
наздраве, имате ли...маслинки, или...бира...
цитирай
7. eva666 - малко..офтопик..)))
01.06.2019 21:44
ще се бутна тук..на скрито..
ще дам..няколко примера..за реверсия и компенсаторно поведение,
проявени като психични разстройства и девиации в Непозната среда.ок?

ти, Ред си плаха, ненамерила себе си- тук си..смела, разГърдена Вакханка..
Миссти- е умряла от домакинска скука- тук е..фатална дама....
Лексъ- е самотен аутсайдер- тук е хиперконтактен...кавалер...и набеден бард..
вескатъ е изолирана и непризната свръх Амбиция - в Нета, е "доволна" от..всичко..
Гошо има дълбоки комплекси /кой ли няма - тук е ..Супер Гого...
Мерлинко е в тежка Криза на възрастта- тук го играе Големият Чичко и Лолита..
Босса е депресирана стара мома, с фрустрации /нереализиран Женски аспект..
тук е..."могъща" духовна творкиня.../къде ли да сложа ..кавичките )))
наПиссана е Всемогъщ Рицар, нахакан Гуру- един самотен дядка,
изтървал и послед. влак, потънал в..Огледалото.
баби Во е Прованс старлетка над 70- тук е Тракийска Огнена...Жрица..със Жезъл))
дядо дабъл Леон - Ерудит ,Първенец в блога = който, 50г е мъж под чехъл,
и така... нататък...

аз съм самотна и капризна хейтърка - тук съм безгрижна,забавна и надменна..
истината- една неспасяема Близначка и вманячена тъпачка )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 534050
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол