Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2019 09:42 - глухарче с боксови ръкавици
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 638 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Ралица Генчева

преди да станат очи
са били океани,
преди да станат ръце,
са били майки,
преди да стана тяло,
съм била любов.

преди да станат океани,
са били само очи.
преди да станат майки,
са били само ръце.
преди да стана любов,
съм била само тяло.

всичко съм.
преди и сега.
всичко сме.

*   *   *

ВТОРА УПОТРЕБА

най-красиви са дрехите
през витрината,
най-износени са хората
отвътре.

Финансист по професия, Ралица използва свободното време, за да се отдаде на креативността си. Миналото лято издаде първата си стихосбирка съвсем сама, без подкрепата на издателство, литературни или каквито и да било други контакти. Този път, за да ме чуеш се превърна в бестселър за нула време, читателите вече се радват на четвърти тираж, а миналата седмица се състоя премиерата на втората книга с поезия на Ралица –Има ли по-рано от сега?. От нея избрах да споделя следните три стихотворения:
 

с любовта си играем
на недостъпни,
аз я чаках дълго,
тя мен –
още повече.

*   *   *






Гласувай:
7



1. eva666 - доброо утроо..душички!!
12.06.2019 09:44
ще мълча...до обяд @
само музика, страхотна поезия..
и..любооff, ви желаЯ!
цитирай
2. milady - :-) значи, не мога,да си почина цяла седмица,от Мислене и творчески..контракции...
12.06.2019 12:54
12:50 - тъжен пример за..тъжна българия

автор: milady категория: Тя и той
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 0




по матер.на проф Петър Иванов / социолог, д-р по Клинична Психиатрия.
и Социална Блокова Патология / София

Уважаеми гости на моите блогове ,Време е
да погледнем Голата, срамна истина в очите...Тук сме една малкаа България..
колко са Мистеричните котки, и колко са..пУтетичните мистрии и мисирки /now$ here..
При такова пУтетично преекспонирано представяне..не би било трудно...да сметнем.
mis РедГъсска,обаче превъзхожда не всеки един от нас, а всички нас взети заедно:
защо... я, да видим голите факти..

1.
тя пише най най тъпите, безмислени, и мокролигави постове, откак
блокето го има...
Ще разберете какво имам предвид, Уважаеми Гости на блога ми
и ще се съгласите с мен. защото, освен вид на полугола..котка ,
тя има и тъжен вид на една ..
превъзходна улична гладна куТка..
цитирай
3. milady - :-)))))))))) щом като АЗ,най четената блогерка
12.06.2019 13:16
след бабиВондер, и ЧУчелото..
имам само едни...мизерни 35 Четенки!!!!!
мисля, да обявя блокето на Разпродажба
на публичен Търг
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 533465
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол