Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2019 11:54 - Пътят си Ти /ново
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 645 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 27.09.2019 07:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Път няма, Пътят си Ти...  

Небето е така коварно близко..

и така далече..

и,Бог - тоже!

кому са нужни лъстиви слова,

и тези.. куци рими-удари ми..

и таз жалка пошла лустроАция..

отпусни Душа,и полегни...

долепи  ухо до Земята..

и ще чуеш Любовта на Гея.

и, ще усетиш..с кръвта си..

Въздишката на пръстта, и тихата радост

даже на червея…

подобно Ахила, сина Пелеев,

урок и памет,на този Свят..

не ще оставиш..помни!

и когато, Свини колят овце..

когато други жънат твоето жито

ще ламтиш ли пак, и отново..

за почести, Слава, и дребни пари..
като онези свински глави....

от Любов и милост, скопени?

остави Всичко да бъде..

и, пусни Хляба  по Водите..

остави грижата за мен..

това не ти е нужно,Човече!

Човеците сa такива,

всички- подобни теб..

към дъното на пропастта вървят,

и,търкалят се фриволно доволни..

нали си Човек,

от Майка, роден..

или, зъл , ехиден мизантроп

в теб още се гърчи..?

ако си Човек - бъди!

ако си Сатанаил,проклет да си..

трижди  по-добре..

да не се бе раждал…

на тази красива, топла и синя Земя..

нашата любима,съдбовна матрица.

Не можеш да бъдеш смирен и свободен?

обърни гръб,тогава..

поплачи си, приятел!

но, никога,недей.. 

развява..публично  гащи.

Пътят е Един...

Няма падане,няма и ставане..

нито катерене..нито пък  загуби..

и ,Всяка посока е вярна.

/Джули Невърленд, 2018





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - Имам над 10 милиона прочитания- ...
24.09.2019 19:18
Имам над 10 милиона прочитания- направи толкова и ела да ми даваш съвети!
цитирай
2. eva666 - :-))))))))))
25.09.2019 18:54
ма.цветано цъффнала ,цаффкеее...
ти,по 24ч .тракаш..Глююпотевини..къде, квот ти падне!!!!!!
кой. друг луд ..питам..ще го направи. М?
освен, набора ти..захариада...
аз поствам по 1 пост, рядко 2..

писах ти отдавна...Четенките се уТрояват от Софтуера на сайта, периодично,такъв си шушляк




цитирай
3. peperutka - това беше..подарък за хабилитираните/ Сатанинската Тройка
26.09.2019 10:52
:-))
оохх,пруфесоре,за вашта греховна любов, и Папата, подучу, мисля..

ноо,зашо ми изтрихте веселият комент?
нали, уж обичате Словото..даже сте оторизиран..
за по големият Рог на Светлият Йогин-Луцифер
не е честно така...
аз,па мисля, че Вие и лекса, сте крейзи дрти магарета, които..имат нет, и никаква
жива булка..наоколо...
а, галфона с куците рими ,имал и ГиСием, с БлуТут..
ами, да ви пратя 1 000лв, за да си..комуникирате..денонощно.
не ме бърка, но ги пазя за Съда на боссата ,тлъста, луда..кобра.от среден род
а, мога и..още...рими-удари ми..
цитирай
4. eva666 - колкоо е лесно да тракаш...рими удари ми..просто..навиваш Пвата бримка.и такаааа....до Мека...
27.09.2019 11:06
нявга, подари ми порцеланово слонче.
На шкафа ,така тъжно, то покрай мен живее.
Очи е вперило към малкото балконче.
а, Хоботчето му розАво, как вирнато е...

когато,с него разговарям треперливо,
и ми се ще да го погаля пак..лъстиво..
питам го, обичаш ли ме още ,мое шарено бонбонче..
О, слонче мило, крехко,докато си живо
ше сънувам.. лицето твое- детско,мило..

и,твойта срамежлива най-първа целувка
ще дълбае остро в Сърцето ми..клето-Черна дупка..

подобно бяла риза на мъртвец..обхождам те,
навеждам лице, и галя нежна моминска снага..
и, устните ни страстно жадни, и порочно сляти
ридаят от нечовешка мъка ,и греховна суета.

Уви, и Бог ме изостави..
но, ти мое дете..като бисерна мида,и първа роса
за мен...Клетника, докрай се превърна
в моя,ужасна..позорна съдба!!
цитирай
5. milady - Хак ви е...поезия, сакате...
29.09.2019 18:10


/ Рептилски вопли/ Варна , 2018,20 юлий
Сънувам пак оня остров блажен..
и теб девствена..малка, в ръце ми
потръпвам студено, даже и вълните
сърдити..бързо отдръпват се от мен.

докосвам те плах и смутен с потни длани

колко си малка, и каква беля ..стана..

беше ти, на мама ,като закътана поляна,

нооо, всуе, Разбойника, рано те грабна..



навън пак е тъжна есен, прежълтяла и блудна.

Тя, ужасно нелепо напомня вечната раздяла.

Листата пак се прощават с Небесата безмълвно.

а аз , сам и Омъдрял се люшкам безсънно..

загубих и мира, и няма лек за Душа ми..

загубих отколе моята цялост.



Сам бог ме поглежда откосо ,сърдито..

свъсил вежди строго - по албинонСки..)

гледам безстрастно, облят със студено безразличие..

и трупа се тъжната карма ..без чест,

нямат свършек безбройните мигове,

жигосали навеки горката ми участ!...

Шандор и Пантофи..
цитирай
6. zaw12929 - Ти май нищо не разбра!!! СТИГА МИ ВЛИЗА В БЛОГА
03.10.2019 21:37
Ти май нищо не разбра!!! СТИГА МИ ВЛИЗА В БЛОГА ГЛУПАЧКЕ ТЪПА,
Като публикуваш 1 постинг по вече от мен и получиш по вече от 10 милиона посетители - ще си толкова умна, че няма да ми пращаш тъпи коментари!!!!!!!!!!!!
Първата си, която непредизвикано пише тъпотии и от какъв зор- от омразза, завист или простотия- ВСЕ ЕДНО: СПРИ СЕ НЕ МИ ВЛИЗАЙ В БЛОГА С ЛИЧНИ НАПАДКИ, КАТО НЯМАШ АКЪЛ ДА РАЗБЕРЕШ МАТЕРИАЛА!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 531057
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол