Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2019 09:05 - О как любя..перверзно
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 503 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


  О, как любя, истински и от сърце,музика, пУезия, и рими-удари ми
  да заливат безсрамно и нагло.. цялото,Есенно- топло- и щедро  Божие Дарение...
  ето например, ей такива...сложни каламбури,като следните:

  да пиша от Зори, до мрак ,и да опУетизирам моят Змей-Любим,който Е до мен@
  още обичам, да разпъвам  масали по селски, а да се пиша....литер..критичка
  освен , това, да пиша пошло и грозно ,а да говоря за Бог/ в поТсемИоновско!
  да ми  подават акъл.. и "мъдри" съвети ,анонимни / подмолни  съмн..персони...
  как, правилно да обичам...моите деца, внуци и..семейство..
  най обичам, накрая...криви, сбръчкани матрьошки,да ми лалат за супер и хипер
  бойни глави .и ракети...а да ненавиждат...черни боички, и жълти..поДраси!!!

   а, има, и още...за  десерт,Епитафия..с титли..))
   Буржоазно-хабилитирани..заклети Доайени,да ми дрЪтнкат безспирно
   за...младеШкото си безвремие..и да се плюнчат, за опасните мъжки ..ласки!!!

   ще допълвам, когато ми...кацне Белият гълъб на рамото, и ми даде още
   Вяра, сила, Правда и..Любов...за да остана  достойна и..жива!
   /аз , тук 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - баба неДела ми измислила Диагноза/ след 75 г.сръчен м-ублокоф пУтетизъм..
01.10.2019 11:40

"...ти си чиста проба Po-Dunk .. от всяка гледна точка. ;)

и се смее..самичка...
тоочно като една...бръмнала Тутка на пределни години..
цитирай
2. zaw12929 - ГЛУПАЧКЕ ТЪПА, Като публикуваш 1 ...
03.10.2019 21:33
ГЛУПАЧКЕ ТЪПА,
Като публикуваш 1 постинг по вече от мен и получиш по вече от 10 милиона посетители - ще си толкова умна, че няма да ми пращаш тъпи коментари!!!!!!!!!!!!
Първата си, която непредизвикано пише тъпотии и от какъв зор- от омразза, завист или простотия- ВСЕ ЕДНО: СПРИ СЕ НЕ МИ ВЛИЗАЙ В БЛОГА С ЛИЧНИ НАПАДКИ, КАТО НЯМАШ АКЪЛ ДА РАЗБЕРЕШ МАТЕРИАЛА!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 532924
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол