Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2019 19:19 - ОК,профессоре!!!
Автор: eva666 Категория: Други   
Прочетен: 1474 Коментари: 13 Гласове:
7

Последна промяна: 29.05.2019 21:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

    да , но защо премълча Вожда Винету, вмире...не си коректен, и безпристрастен.

6. vmir - Ако ми позволите едно допълнение.
10:48
Не вярвам задкулисните да не са знаели, че Нинова няма лидерски качества. Даже вярвам, че тази свадлива женица е била избрана за лидер точно заради липсата на лидерски качества. 

Противоречие? Съвсем не! Да не би Гумен Гадев да е избран по лидерски качества?

Просто политиката на задкулисните спрямо България от 100 години насам е да възлагат българска власт на отявлени български некадърници. Не заради БСП, БКП или която и да било партия – тези са им най-евтините развъдници на необходимите некадърници. А раздаването на чужда власт на чужди некадърници е най-евтиния начин да се държи една държава под чехъла на махаленската истерия, която да дирижираш в своя угода. Нинова просто изпусна възможността да съсипе България и вече не им е необходима.  


  7. eva666 - :-)) и аз да допълня,ако..

10:55 СПЕТЕ СПОКОЙНО ДЕЦА! На леля ви Нинова й подадоха оставката. Хорърът най-сетне свърши!

.............

проффесоре, що си блъскате главата с..непонятности,
като  актуална Стратегия и Геополитика
в най Новото време на Бугария,и Кукловодските.. Сценарии?
vmir, го каза пределно ясно и точно.
Сценарият се пише ВИНАГИ от ЕДИН, ще се допълня,  
онзиЯТ с биллионите $$$$$$$$$$$$$$


нееее, нее е свършил  още хорърът..Чакаме извънземните, така каза Папата ))))

image



Видеото е по повод на ожесточените спорове във виртуала за едни снимки дали са фалшиви или не, на които Франциск целува ръцете на Ротшилд и Рокфелер, моля, вижте видеото. Вижте истината за папата и Ватикана,

тук:
http://bultimes.com/papa-frantsisk-se




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. level6661 - и, това са образовани хора, уж...
29.05.2019 20:00
на две магарета,сламата, не могат да разделят
затова съм..неоКонформистка аз, и гледам на Живота
съзнателно и самостоятелно
а, ти се смей, че съм Воин... кой, колкото може..

не мога да бъда подлога/удобна, заради една келява пенсия от 300е
явно, и колегата вмир, има някакво дивиденти
НЕ, нее ви разбирам, хора...
цитирай
2. eva666 - мерлине, ти, май си се натряскал вече..
29.05.2019 21:00
какъв е този тон..
Кой Патриций, кой плебей?
тук сме еднакви, не забравяй това..
аз мога да чета,и по-добре от теб, сигурна съм..
още повече, не зная КОЙ е вмир ,за да го плюя като вас...
не,не сте наред ,мили съфорумци, не сте..
просто, злобата и комплексите ви изяждат полезната Енергия..
това се вижда на ТВ екрана...
цитирай
3. eva666 - ММ68, ти, сигурно ги познаваш,Роте и Шилде..
29.05.2019 21:10
я да чуем нещо..от кухнята, моля..
цитирай
4. level6661 - :-))))))))))...ти си голям Веселяк,Мери...
29.05.2019 21:24
даже имаш и Фейсбук, ха ха ха...
яко те тресе..СтойчоКеревизЪма..освен кАмунализъма..

аз, тези Популярни филмчета, НЕ ги гледам вече от 2г.
ноо, действай..щом те радват...
цитирай
5. level6661 - ? не се опитвай,да ме свалиш на нивото си, мери..
29.05.2019 21:26
АЗ съм, а ти си..НИКОЙ, не се вълнувай чак толкоз..
цитирай
6. eva666 - имай на предвид, че аз ще те сваля..
29.05.2019 21:40
с твоите тъпи недомислени БСпартийни клишета..
като, например за Великата Китайска ..експанзия, и Кормчията Цзинпин Мао
нищо лично, всеки дава толкоз ,колкото има...)))))
мерлине,я разкажи по-добре една приказка ..
за Кума Лиса и Гроздето,например..
цитирай
7. milady - да де, това ли беше?
29.05.2019 21:55
Слънцето изгрява от Изток..ти, къде и кого припозна за Ротшилд?
а бе Мерлинко, аз НОВИНИ.и книжки ,чета от 10годишна, т.е..вече 50г!!!
също така, пиша,чета,и бърборя на 3 езика + мн добър български ..
това ми е Образованието, бе Шефе...
надали, тв женка, убедена съм..
има и 10% на Идея, от това, което е изчела и знае Юлия
така че, Всеки е Шеф на собств си женка, и Патриций ..в собств си ..село

а, това, че има поток фейк новини,кофти..да..
не го оспорвам,ако това ти е забележката..
ФОТката е..100%, айде да извикаме ..спецЯлисти...
цитирай
8. milady - има предостат. достъпни материали, снимки, видео..и т.н..
29.05.2019 21:57
за това,Кой е Папата, и КОИ са Роте и шилде,
търси още...нюхай, и дръж!
цитирай
9. eva666 - ооооооу?? къде избяга Мерелинко..затрил си всички бисерни коменти ((
29.05.2019 22:03
Последни 20 регистрирани посетителя

20:24 - merlin68
цитирай
10. eva666 - виж, колкоо съм почтена и толерантна..и сигурна в Себе си.
29.05.2019 22:40
даже не ти копирах обидните и лаишки коменти...4-5 на брой
ее, после..кой, кой е...
цитирай
11. vmir - 1. level6661,
29.05.2019 22:54
level6661 написа:
на две магарета,сламата, не могат да разделят
затова съм..неоКонформистка аз, и гледам на Живота
съзнателно и самостоятелно
а, ти се смей, че съм Воин... кой, колкото може..

не мога да бъда подлога/удобна, заради една келява пенсия от 300е
явно, и колегата вмир, има някакво дивиденти
НЕ, нее ви разбирам, хора...


Един добър войн не стреля във всички посоки. А опонента ти e най-ниЗка проба мат’рял и не струва дори плюнката ми. Радан е толкова алтернатива на Бойко, колкото и Корнелата. Не съдя за хората по някогашните им грешки, а по настоящите им подлости.

Лека нощ!
цитирай
12. eva666 - прав си, имам повече излишни емоции,от един ист Воин..
29.05.2019 23:05
инак,аз си казвам директно, какво мисля, вмире..
мн.пъти съм харесвала твои коменти, писала съм комплименти
и за приказките на Мерлин...била съм и мн..пряма с Гого@@@
той ми прощава, защото, знае, че не е от лошотия...
аз ,просто показвам на Вятъра..накъде е..правилно да духа )))
благодаря, че ме разбра.../Юлия


цитирай
13. eva666 - :-)) апропо...
30.05.2019 09:37

29.05 13:02
Папата,и Той очаквал..извънземните../като мен
и, призна, че такава ..измишльотина Ад.. няма...
от,което логично следва , че и Рай няма...
за менталически ужасстт на Въскъ и хЛюската..
мили момци и мОми, носете си новите дрешки...
Ние сме Пръст и Дух, даа..и отново се връщаме в Пръстта ,Земята, която е
нашата свидна матрица..
остават..Емоции и спомени, ако това ви успокоява..
и, Енергетичен отпечатък до 9то коляно ))
ето тук, съм напълно съгласна...с Прераждането и т.н.Безсмъртие..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eva666
Категория: Други
Прочетен: 530473
Постинги: 320
Коментари: 2318
Гласове: 1162
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол